“Mooie locatie, prima bediening. Ijskoffie is koffie met ijs”
Beoordeling van Theehuis Mon-Chouette

Theehuis Mon-Chouette
Geclassificeerd als nr. 9 van 38 Restaurants in Leusden
Keukens: Nederlands
5 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie locatie, prima bediening.
Toch maar 3 sterren.
IJskoffie besteld, was prijzig en was bij levering een warme koffie met 2 roomijsbolletjes en slagroom: geen ijskoffie maar koffie met ijs. Hierdoor binnen 2 minuten lauwe koffie. Niet wat je van een ijskoffie verwacht.
Opgelost met een vervangend drankje.

Datum van bezoek: augustus 2020

5 januari 2020 beoordeeld

We werden attent gemaakt op dit theehuis en hadden er geen spijt van dat we hier voor koffie met gebak op het terras zijn neergestreken. De bediening vlot, vriendelijk en behulpzaam. Het gebak en de cappuccino heerlijk. Kortom, een fijn plekje om even bij te komen. Hoewel augustus, hadden we niet al te veel last van de wespen.

Dit theehuis ligt in het buitengebied van Leusden bij het Valleikanaal en de Grebbelinie (ook fietsroute), eenvoudig te vinden. Behalve een theehuis heeft Mon-Chouette ook vakantiewoningen en een b&b.

Absoluut de moeite van een bezoek waard!

Datum van bezoek: augustus 2019
13 augustus 2019 beoordeeld

Kom er regelmatig voor koffie met zelfgemaakt gebak tijdens het wielrennen, altijd lekker. Nu voor een heerlijke lunch vissalade, een aanrader. Voor racefietsers hebben ze kettingsloten die je tijdelijk kunt gebruiken, zeer fietsvriendelijk

Datum van bezoek: juli 2019
6 augustus 2019 beoordeeld

Tijdens fietstocht Grebbelinie hier gestopt voor een drankje en lunch. Mooi terras maar vanwege de vele wespen binnen gaan zitten. Prettige en vlotte bediening

Datum van bezoek: augustus 2019
22 juli 2019 beoordeeld

Op een fietstochtje langs het valeikanaal kwamen we deze plaats tegen. Mooi verstopt achter een grote haag ligt dit theehuis. Omdat wij al een boterhammetje gegeten hadden hebben we hier alleen iets te drinken genomen. Alles ziet er goed uit. Prima koffie en warme chocolademelk, die je zelf aan kunt maken met de bijgeleverde chocoladebrokken. Bediening zeer vriendelijk en je kunt er zelfs overnachten in de B&B. De volgende keer als we hier weer in de buurt zijn gebruiken we hier zeker de lunch. Alles wat onze neus letterlijk en figuurlijk voorbij ging zag er goed verzorgd uit.

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Theehuis Mon-Chouette bekeken, bekeken ook

Leusden, Utrecht Province

In Theehuis Mon-Chouette geweest? Deel je ervaringen!