76 US$
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Priceline76 US$
Travelocity76 US$
eDreams76 US$
Beoordeeld op 17 augustus 2021

We hebben weer een prima verblijf gehad in dit hotel. We zijn hier al diverse male geweest en telkens weer erg prettig. Jammer dat dit keer het gebakken eitje of omelet ontbrak. Volgens de kok door te weinig personeel. Ook mist er een koelkastje in de kamer. Vooral als het buiten warm is is het prettig om wat koude flesjes in de koelkast te kunnen bewaren.

Beoordeeld op 16 augustus 2021

Ik geef gezien de hoogte van het bedrag voor een nacht een beoordeling van matig. Bij inchecken was de kamer nog niet schoon en kregen we netjes een voucher om wat te drinken in restaurant. Echter stond er overal een borstje dat het restaurant en de bar gesloten was. Toen bij navraag er iemand kwam moesten we vervolgens lang wachten tot er iemand de bestelling opnam niet te spreken voer de wachttijd tot het drankje kwam. Het was duidelijk dat er personeels te kort was. Bij ontbijt de volgende dag was er niemand die ons als gast afvinkte en naar de tafel begeleide. Ondanks tijdslot was het echt chaos, tafels niet afgeruimd en bij het buffet zooitje,.
Echter Tip meer personeel en iemand bij ontvangst restaurant zetten die de gasten afvinkt op lijst en na tafel begeleid. Of dat er gezegd wordt dat we vrijblijvend plaats mogen nemen,

Beoordeeld op 15 augustus 2021

Ik vond de locatie goed (niet ver van de stad Amersfoort) en de superior kamer lekker groot met fijne bedden. Jammer dat waarschijnlijk door personeelsgebrek e.e.a. niet goed loopt: de kamer was ipv 14.00 uur pas om 17.30 uur klaar (maar ik check wél om 11.00 uur uit ipv 3,5 uur later) en in het restaurant komen bestellingen niet helemaal goed door, maar dat zal de vakantieperiode wel zijn. Het heeft m'n beeld van VanderValk (4sterren) een beetje veranderd.

Beoordeeld op 12 augustus 2021

bij het eten hebben we de bediening wat opdringerig ervaren en ook wat rommelig te veel verschillende mensen aan de tafel. Verder was het een prima hotel. de uitleg naar de d twee verschillende torens was ook niet helemaal helder bij de receptie en toen we informeerden waren ze wel vriendelijk maar leken ook geïrriteerd dat we het niet meteen hadden begrepen. We waren nog niet eerder daar geweest en het was onduidelijk,

Beoordeeld op 7 augustus 2021

centrale ligging, goede parkeergelegenheid, ruime en mooie kamers. Op slechts 5 kilometer verwijderd van het centrum van Amersfoort, dit is goed op de fiets te doen. Ruim opgezet ontbijt, je loopt elkaar niet voor de voeten.