Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Expedia.com
Hotels.com
Travelocity
Booking.com
Orbitz.com
eDreams
alle 12 aanbiedingen bekijken
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (2.420)
Beoordelingen filteren
2.420 resultaten
Waardering van reizigers
851
995
389
135
50
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
851
995
389
135
50
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
18 - 23 van 2.420 beoordelingen
Beoordeeld op 8 juni 2021

Een paar dagen vakantie gehouden in Leusden. Helaas viel het er tegen. In de nabijgelegen kamer is er een gast om het leven gekomen. Daardoor moesten wij vanaf onze kamer naar een andere kamer verkassen om dat de politie en hulpdiensten enz. onderzoeken moesten doen. Het gebeurde in de nacht-uren. Wij sliepen al. Onze verdere nacht was waardeloos geworden. Wat ons erg tegen viel dat er helemaal niet een enkele reactie is gekomen van Van Der Valk.
Van hoe is het nu met jullie of een kopje koffie of gewoon even gesprekje. Niets van dat alles.
Wel grote laadpalen voor elec. auto’s maar geen warmte voor eenvoudige families. Jammer

Datum van verblijf: mei 2021
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Bedank fiatrijder2009
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Tom van der Valk, General Manager van Van der Valk Leusden, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 juni 2021

Beste mevrouw, heer,

dank u wel voor uw beoordeling.

We bieden u onze oprechte excuses aan voor deze ervaring met ons hotel.

Wij zouden graag met u in contact komen over uw beoordeling. Als u hiervoor openstaat, wilt u dan alstublieft uw gegevens sturen naar info@leusden.valk.com. Wij nemen dan zo snel als mogelijk contact met u op.

Alvast hartelijk dank voor uw reactie en voor nu een fijne dag gewenst.

Hartelijke groeten,

Tom van der Valk
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 8 juni 2021

Hier gaan we nooit meer heen, ondanks onze jarenlange bezoeken aan v.d.Valk.We zijn altijd gewend een goede prijs te betalen voor een accomodatie, dus verwachten we ook kwaliteit.Er zijn ook andere locaties welke voor ons interessant zijn.

Datum van verblijf: juni 2021
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Bedank jtimmerman2021
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 6 juni 2021

genieten van een heerlijk ontbijt. daarna fietsen in een schitterende omgeving. utrechtse heuvelrug, spakenburg,amesfoort. goede kelder waar je de fiets en auto kan parkeren. voor herhaling vatbaar.
even er tussen uit

Datum van verblijf: juni 2021
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Bedank held2021
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Tom van der Valk, General Manager van Van der Valk Leusden, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 juni 2021

Beste mevrouw, heer,

hartelijk dank voor uw positieve beoordeling over ons hotel. De tevredenheid van onze gasten is enorm belangrijk voor ons.

Graag verwelkomen wij u in de toekomst nogmaals in Leusden!

Hartelijke groeten,

Tom van der Valk
General Manager
Hotel Restaurant Leusden-Amersfoort

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 4 juni 2021

Inchecken te zakelijk en onpersoonlijk.
Bij aankomt vuile badkamer, soort zandbak.
Veel overlast van apparatuur na een lekkage. Blowers voor de kamerdeur.
Weg met je nachtrust
Vuil terras met rattenlokdoos.

Datum van verblijf: mei 2021
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Bedank jv4745
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Tom van der Valk, General Manager van Van der Valk Leusden, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 juni 2021

Geachte heer, mevrouw,

Hartelijk dank voor uw openhartige beoordeling over uw recente verblijf in ons hotel. Uw feedback is zeer waardevol voor ons.

Allereerst onze excuses voor de onaangename ervaring met ons hotel.

We hebben uw opmerkingen besproken binnen ons managementteam. We zullen alles in het werk stellen om de nodige wijzigingen aan te brengen.

Graag komen wij met u in contact om uw opmerkingen met u te bespreken. Mocht u hiervoor openstaan, wilt u dan een mail sturen naar info@leusden.valk.com? Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met u op.

Voor nu wens ik u een fijne dag en nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Tom van der Valk
General Manager
Hotel Restaurant Van der Valk Leusden-Amersfoort

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 3 juni 2021

Het bleek voor ons als gasten in het hotel niet mogelijk om te reserveren voor het diner op het terras.
Daardoor konden wij op 1 juni 2021 toen wij om 18.30 uur wilde gaan eten geen plaats krijgen op het terras. Mensen van buiten het hotel werden belangrijker gevonden dan de eigen hotelgasten. Hierdoor moesten wij 7 hotelgasten op zoek naar een locatie waar we konden eten. voor 20.00 uur Dat lukte dus nergens meer uiteindelijk kwamen we bij Mac Donald uit.
Ook mochten we het ontbijt niet op het terras opeten, terwijl dat een paar dagen eerder in Hotel Veenendaal wel mocht.
Ik vind dit onbegrijpelijk, het personeel geeft corona de schuld , maar gastvrijheid in deze was ver te zoeken.

De eerste avond 31 mei2021 konden wij met 7 personen wel terecht op het terras voor het dinner. Toen wij aan kwamen aldaar zagen wij dat er een hele lange tafel gemaakt was voor het diner voor 14 personen die in het hotel vergaderden. geheel corona proef. Toen ik vroeg of voor ons 7 hotelgasten ook een lange tafel coronaproef kon worden gemaakt. Gaf men aan dat dat niet mocht. Er waren tafels genoeg op dat moment. Als reden werd corana opgevoerd. Ik vroeg waarom de groep van 14 mensen dat dan wel mocht, het antwoord was dat die al de hele dag bij elkaar hadden gezeten. Dit is onbegrijpelijk en zeer ongastvrij.
Daarnaast bleek ook nog dat de lift achter de receptie kapot was.

Al met al geen beste beurt voor Hotel Leusden.

Hotelgasten zouden in het hotel waar men verblijft toch een tafel voor het dinner moeten kunnen boeken.
Zij zouden voorrang moeten krijgen op klanten die enkel maar gebruik willen maken van het restaurant gedeelte.
Als men voor 1 groep mensen iets met de tafelzetting regelt, moet men dat ook voor een andere groep mensen doen.
Dit druist tegen het rechtsvaardigheid gevoel in.

Datum van verblijf: mei 2021
  • Reistype: Reisde met vrienden
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Bedank keesmichels
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken