Beoordeeld op 6 maart 2020

was wat moeilijk ivm verbouwing om op de parking te komen, verder was alles zoals meestal bij v/d valk in orde.Grote nette kamers goed bed en prima ontbijt.Locatie mooi centraal gelegen om zowel de stad als de provincie Utrecht te verkennen

Datum van verblijf: maart 2020
Beoordeeld op 4 maart 2020

Het personeel was heel behulpzaam en kamers waren ok ondanks de verbouwing was er heel weinig overlast. Alleen is het misschien handig om afvalemmertjes te plaatsen bij het ontbijt. Nogmaals we hadden ondanks de vele regen hebben een prima weekend gehad.

Beoordeeld op 3 maart 2020

wij hadden een oudere kamer, lucht erg droog. de schoonmaak was een dop vergeten weg te gooien, nou kunnen we die allemaal over het hoofd zien. voor de rest was alles piek fijn in orde, jullie ontbijt verdien een beker, heerlijk voor een ieder wat wils. personeel dikke prima.

• Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 28 februari 2020

Niets opgaan te merken, alles was goed op 1 ding na, de douchecabine was te klein,
Niet echt prettig douchen zo,verders niets op aan te merken , zou hem wel aanbevelen.
Leuke omgeving kom er vast een keertje weer

Beoordeeld op 28 februari 2020

Geweldige grote kamer met Koffie en thee faciliteiten!
Heerlijk ontbijt....
Ze zijn aan het verbouwen op dit moment bij het Hotel maar de hinder was voor ons niet noemenswaardig.
Lunchen bij Jeroens Paviljoen in Leusden!
Amersfoort is dichtbij en een leuke stad om te bezoeken!