“geweldige ervaring”

Bediening super lief
Eten heerlijk
Toetjes geweldig
Drinken volop
wel een beetje lawaai van praten
Je hebt alle tijd om rustig te eten

Datum van bezoek: november 2021

3 oktober 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was prima, kleine tapas hapjes per ronde. Sommige gerechten zou ik overslaan zoals de gefrituurde eendenborst boutje. Ik miste af en toe wat smaak bij bepaalde gerechten. De bediening was een zooitje. Er is nauwelijks tot geen aansturing. Iedereen doet zijn best min of meer, maar echt inzicht is er niet. Moesten soms lang wachten om drinken te bestellen.

Datum van bezoek: oktober 2021
12 september 2021 beoordeeld

Erg vriendelijke vlotte bediening ,goed eten ,leuke locatie
Voedselallergieën zijn ook geen probleem ,top!

Datum van bezoek: augustus 2021
14 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij komen hier regelmatig omdat we in de buurt wonen. Wat wij fijn vinden aan dit restaurant, is dat de drankjes ook inclusief zijn bij de vaste prijs. Vaak zijn restaurants met zo’n concept toch al snel een beetje “vreetschuur”. Dat kun je van dit restaurant niet zeggen. Het ziet er netjes uit, de bediening is vriendelijk en de gerechten smaken goed. Bij lekker weer is er ook een zonnig terras dat uitkijkt op de heide.

Puntje van kritiek is er wel: de parkeerplaats is chaotisch en naar onze mening te krap. Zelfs met een bescheiden stadsauto was het een uitdaging om het terrein af te komen.

Datum van bezoek: augustus 2021
3 juli 2021 beoordeeld

Op aanraden van vrienden daar met z'n vieren naar toe. reserveren ging prima. Vriendelijke ontvangst, werden naar een ruime tafel gebracht. Het principe van 2 gerechtjes bestellen die dan worden gebracht is heerlijk ontspannen. Heel ruime keuze in gerechtjes. sommige wat ruime porties, maar wat wij aan tafel kregen zag er voortreffelijk uit, goed verzorgd en netjes gepresenteerd, en ook redelijk vlot gebracht. Smaak was ook prima, ja er kan iets tussen zitten wat niet geheel je smaak is, maar dat ligt niet aan het gerecht maar meer aan de persoon. de geschonken wijn en rosé vielen ook in de smaak. De frisdranken gewoon lekker uit een flesje i.p.v. aangelengde siroop. Pluspunt is ook dat er geen tijdslimiet aan het bezoek zit, wij hebben er ongeveer 3 uur heerlijk zitten tafelen. Enig nadeel is de ruimte zelf, de akoestiek is belabberd, waardoor het lawaaiachtig klinkt, de manager gaf aan dat het ook een punt van aandacht is waar ze wat aan willen doen. Samengevat heerlijk gegeten voor een heel nette prijs, dus voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: juli 2021

Reizigers die Heinde & Ver bekeken, bekeken ook

Woerden, Utrecht Province

Leusden, Utrecht Province

In Heinde & Ver geweest? Deel je ervaringen!

© 2022 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.