Beoordeeld op 9 maart 2020

Mooi hotel, op locatie in de natuur. Ruime en schone kamers, vriendelijk personeel. Heerlijk genoten van zwembad, heerlijke eten en uitzicht over de rivier. Prijs/kwaliteit is zeer goed. Hotel ligt in de natuur, dus niet aan doorgaande weg zoals de meeste hotels van vd Valk. Perfect voor rustzoekers

Datum van verblijf: maart 2020
Beoordeeld op 8 maart 2020

De kamers zijn goed te doen. De omgeving is rustig en fantastisch voor een verblijf waarbij je echt wilt uitrusten. Mijn eerste contactmoment met een medewerker was een hele nare ervaring. Dit verpeste ook meteen het verblijf. Tijdens het inchecken werd ik alles behalve klantvriendelijk behandeld door een meneer die letterlijk neer keek op mij en mijn partner. Nooit meer.

Datum van verblijf: maart 2020
Beoordeeld op 7 maart 2020

Mooie kamers, vriendelijk onthaal, lekkere diners, uitgebreide wellness, ruime parking, rustige ligging. Erg lekker ontbijt met een mooi uitzicht op het water. Ideaal om te komen fietsen, wandelen. Een echte aanrader.

Beoordeeld op 2 maart 2020

boven gemiddelde hotel, prijs en kwaliteit zijn in balans, mooie menu kaart, menu van alternatieve proteinen is wat aan de dure kant dit lijkt mij niet nodig!!, prima kamers en goed ontbijt, verder is het hotel gelegen aan een mooie locatie aan het water en in een rustige omgeving

• Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 26 februari 2020

Zeer goed team, ( zowel aan receptie, bediening, house-keeping ) vakkundig, behulpzaam en vriendelijk. prima kamer, prima bedden en fijn sanitair. hotel gelegen op een rustige locatie.
Afwerking van gerechten mag wat meer aandacht hebben.