Henk-Peter-NL
Brunssum, Nederland

Groot(s) hotel met persoonlijke aandacht!

4,0 van 5 bollen4 weken geleden beoordeeld
Prima hotel, erg groot perceel met verschillende vleugels.
Uitgebreide menukaart, met voor ieder iets. Vers schepijs is verkrijgbaar in de 'winkel van Toos' bij de receptie. Naast het hotel ligt een grote vijver, lekker om te wandelen of een rondje voetgolf spelen.
Gratis parkeren op verschillende parkeerplaatsen rondom het hotel.
Verschillende laadpunten (22, 50 en 300kW) voor e-auto's.
Datum van verblijf: mei 2024
Kamertip: Vraag naar een rustige kamer, eind van de gang, dan heb je geen/minder last van dichtslaande...
Reistype: Bezocht alleen
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenKamers
4,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
De overnachting was BB Thuis bij Truus
12.4 km van Van der Valk Hotel Gilze-Tilburg
Restaurant
Meer hotels in Gilze bekijken
4 weken geleden beoordeeld

Prachtige ruime kamer die aan onze verwachtingen voldeed. Heerlijk ontbeten op terras met mooi uitzicht.

Datum van verblijf: mei 2024
guest relations, Guest Services / Front Office van Van der Valk Hotel Gilze-Tilburg, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

Beste Ceknops,

Hartelijk dank voor uw terugkoppeling naar aanleiding van uw verblijf in Van der Valk Hotel Gilze Tilburg. Het is een groot compliment om te horen dat alles voor u naar wens is geweest.

Van der Valk Gilze Tilburg

4 weken geleden beoordeeld

Mooi hotel, mooie omgeving, vriendelijk personeel, leuke faciliteiten. Wij hebben een heerlijk verblijf gehad.

Beste mamdevries1972,

Hartelijk dank voor de tijd die u heeft genomen om uw verblijf in Van der Valk Hotel Gilze Tilburg te evalueren.

Wat leuk om te horen dat u zo tevreden bent over ons hotel. Wij streven ernaar om onze gasten een zo succesvol mogelijk verblijf te bieden. Dit doen wij door de beste faciliteiten te combineren met optimale service. Het is voor ons dan ook zeer motiverend om bevestiging van onze gasten te krijgen dat wij hierin geslaagd zijn.

Wij hopen u zo spoedig weer als onze gast te mogen ontvangen.

Van der Valk Gilze Tilburg

Beoordeeld op 6 mei 2024

Vergelijking met andere hotels bij van der valk heeft dit hotel wat verbeterpuntjes. Niet altijd vriendelijk personeel

Beoordeeld op 5 mei 2024

Prettig verblijf bij Van Der Valk zoals dat vrijwel altijd is. Kamer was netjes en schoon, ontbijt was erg lekker en goed verzorgd, personeel was ook vriendelijk. Al met al een fijn verblijf gehad.

Beoordeeld op 4 mei 2024

We hebben genoten. Mooie kamer, (heerlijk spa bad) Personeel erg vriendelijk. Ontbijt en diner was super. Vooral het ontbijt wat een keuze!! Mooie omgeving waar je ook mooie fietsroutes hebt. We komen zeker terug!