Beoordeeld op 11 maart 2020

Prima verblijf in dit hotel. Personeel super vriendelijk. Heerlijk eten!!! Misschien een tip voor de kamer: Het toilet was apart van de badkamer,dat vind ik wel prettig maar miste daar wel het fonteintje om je handen te wassen.

Datum van verblijf: maart 2020
Beoordeeld op 11 maart 2020

Gastvrijheid staat voorop in dit 'klassieke' van der Valkhotel. Dat geld voor alle geledingen, receptie , bediening en housekeeping. Dank zij hun gezamenlijke inspanning is ons verblijf rond uit heerlijk geweest!

Datum van verblijf: oktober 2019
Robbert Juten, Sales van Van der Valk Hotel Gilze-Tilburg, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 week geleden

Geachte gast,

Wat een ontzettend spontane en leuke beoordeling! Daar doen we het allemaal voor en we hopen jullie dan ook snel weer te mogen verwelkomen!

Beoordeeld op 9 maart 2020

Regelmatig komen we als we in de buurt zijn graag een hapje eten in dit doorgaans degelijke restaurant. Maandag 24-2 wilden we wederom een hapje komen eten. Bij binnenkomst kregen we van de gastheer te horen dat het restaurant volgeboekt was. Dit kan natuurlijk gebeuren omdat als je niet reserveert dit risico bestaat. Echter werd dit door de gastheer zodanig kortaf en onvriendelijk medegedeeld dat we enigszins verbaasd waren. De gastheer begon vervolgens ook met het helpen van de mensen achter ons terwijl wij nog met hem in gesprek waren. Dit vonden wij zodanig onbeschoft overkomen dat we er aan twijfelen om in de toekomst nog een keer langs te komen.

Datum van verblijf: februari 2020

Geachte gast,

Dank voor uw beoordeling. Ook al is deze kritisch, het helpt ons door de bril van de gast te kijken en daar waar mogelijk verbeteringen door te voeren. Jammer dat u deze ervaring opgedaan heeft, met name omdat wij gastvriendelijkheid hoog in het vaandel hebben staan. Wij hopen u daarom snel terug te mogen zien om u een heerlijk culinair avond avondje uit te laten ervaren!

Beoordeeld op 9 maart 2020

Vriendelijke ontvangst, mooie ruime kamer met koffie en thee aanwezig.
Ruime douche op de kamer, heerlijke sauna en zwembad beneden met vriendelijke medewerker en rustige omgeving om in te wandelen.
Zeker nog eens terug naar van der Valk Gilze Rijen.

Datum van verblijf: maart 2020

Beste Louis,

Je titel: "TOP hotel" is een kwalificatie die ons streelt! Goed te lezen dat jullie zo genoten hebben van hotel en omgeving!

Beoordeeld op 9 maart 2020

Samen met mijn viendin een valentijn arrangement geboekt. We werden goed ontvangen en de kamer was perfect en voorzien van rozenblaadjes en prosecco. Ook hebben we gebruik gemaakt van de infrarood sauna.
In het arrangement zat een live and cooking en de voorgerechtjes waren heel divers. Het eten was over het algemeen heerlijk, leuk detail was dat speciale hapjes aan tafel werden gebracht. Het is een plek waar we zeker nog eens terug gaan komen.

Datum van verblijf: februari 2020