Leg de laagste prijs van deze websites vast
PricelineUS$ 121
eDreamsUS$ 121
Agoda.comUS$ 121
FindHotelUS$ 121
StayForLong
ZenHotels.com
Beoordeeld op 20 augustus 2021 via mobiele applicatie

We hadden een wonderbox bon gekregen van onze kinderen. We lazen in het boekje dat uw hotel een charme hotel en comfort en rust biedt.
Niks was minder waar. We kregen kamer 302. De eerste avond hoorden we onze buren uit kamer 301 babbelen tot 1u30 in de morgen. Zij praten op een normale wijze maar wij konden de conversatie volledig volgen. Zo goed zijn de kamers van elkaar geïsoleerd. De tweede nacht van ons verblijf trok in de 301 een gezin met drie kinderen en een hond. Ambiance tot 23h30. Om 5u30 begon de hond plots te blaffen en rond zeven uur waren de kinderen wakker.
Niet alleen de kamer naast ons zorgde voor lawaai. We lagen kant straat Vieux Marché die een zeer drukke straat is in Vielsalm. We hoorden de wagens, vrachtwagens en landbouwvoertuigen die voorbijreden. Alle ramen waren dicht! Ook die isolatie is erbarmelijk.
We betaalden 64€ extra voor een exécutive room. Een ware schande.
Het terras met zicht op het meer moesten we verlaten zodra het Italiaans restaurant op de -1 opende. De rook en geur van de pizza’s kwam uit de schoorsteen net naast het terras. We moesten dan ook ramen en deuren sluiten. Gans de kamer rook anders naar de pizza’s.
De eerste morgen aan de ontbijttafel waren de kleine croissants en broodjes niet te eten. Ze waren namelijk keihard. Enkel het gewoon brood en rozijnenbrood waren vers.

Besluit: een tegenvaller!

Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 16 juli 2020

super gegeten in het restaurant, vriendelijke bediening, wijn is minder, kamers basic maar ok voor de prijs, start van wandelingen is vlakbij dus de auto heb je eigenlijk niet nodig, als afsluiter gingen we naar het safari park monde sauvage, super leuk dagje gehad.

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 6 mei 2019

Als je op zoek bent naar een overnachting in Vielsalm of omstreken, dan is dit hotel zeker een goeie keuze!
De eigenaar, die foutloos nederlands spreekt overigens, deed alles om ons op ons gemak te stellen.
De kamers waren eenvoudig, maar proper, recente badkamler.
We konden zonder probleem tot 's avonds laat gebruik maken van de sauna.
Ook het aanpalende restaurant is zeker aan te raden.

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 13 februari 2019 via mobiele applicatie

Eindjaar gevierd in dit hotel. Was echt last minutes was niet gepland. Proper hotel en een hele mooie badkamer helemaal vernieuwd. Kamers zijn ook mooi ingericht. Correct gegeten (oudejaarsmenu), voor de prijs mochten we zeker niet klagen alleen een beetje een menu van heel lang geleden maar was zeker lekker. Sympathieke bazen heel open. We werden onthaald zoals familie. Hier keren we zeker terug om vielsalm te bezoeken want lijkt mij de moeite waard.

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 26 november 2018 via mobiele applicatie

Na het lezen van de negatieve beoordelingen.
Aangenaam verrast van ons 2 daags verblijf in dit hotel..
Een goede ontvangst (Nederlands), vriendelijke hotel eigenaar..
Mooie propere kamers met een goed bed.
Ontbijtbuffet had alles wat je van een ontbijt verwacht.
Wij zijn tot rust gekomen..

Datum van verblijf: november 2018
Les Myrtilles V, Propriétaire van Hotel Myrtilles, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 januari 2019

Hallo,
Hartelijk dank voor de Tijd die U genomen heeft om U commentaren door te schrijven. We hebben ze al aan ons team gecommuniceerd en op onze gemeenschappelijke plek geplaatst. Uw feedback helpt ons om onze dagelijkse inspanningen voort te zetten om u altijd beter en beter te maken wanneer dat mogelijk is. Bij uw volgende verblijf probeer een kamer 'Comfort', ze zijn een beetje groter. Vraag als een 'gewone' klant ook naar onze klantenkaart, waarmee u een gratis upgrade of gratis nacht krijgt.
Nogmaals bedankt.