eDreams
Priceline
Gratis annuleren tot 26/05/22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
ZenHotels.com
Destinia.com
Agoda.comUS$ 121
Beoordeeld op 6 mei 2019

Als je op zoek bent naar een overnachting in Vielsalm of omstreken, dan is dit hotel zeker een goeie keuze!
De eigenaar, die foutloos nederlands spreekt overigens, deed alles om ons op ons gemak te stellen.
De kamers waren eenvoudig, maar proper, recente badkamler.
We konden zonder probleem tot 's avonds laat gebruik maken van de sauna.
Ook het aanpalende restaurant is zeker aan te raden.

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 13 februari 2019 via mobiele applicatie

Eindjaar gevierd in dit hotel. Was echt last minutes was niet gepland. Proper hotel en een hele mooie badkamer helemaal vernieuwd. Kamers zijn ook mooi ingericht. Correct gegeten (oudejaarsmenu), voor de prijs mochten we zeker niet klagen alleen een beetje een menu van heel lang geleden maar was zeker lekker. Sympathieke bazen heel open. We werden onthaald zoals familie. Hier keren we zeker terug om vielsalm te bezoeken want lijkt mij de moeite waard.

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 26 november 2018 via mobiele applicatie

Na het lezen van de negatieve beoordelingen.
Aangenaam verrast van ons 2 daags verblijf in dit hotel..
Een goede ontvangst (Nederlands), vriendelijke hotel eigenaar..
Mooie propere kamers met een goed bed.
Ontbijtbuffet had alles wat je van een ontbijt verwacht.
Wij zijn tot rust gekomen..

Datum van verblijf: november 2018
Les Myrtilles V, Propriétaire van Hotel Myrtilles, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 januari 2019

Hallo,
Hartelijk dank voor de Tijd die U genomen heeft om U commentaren door te schrijven. We hebben ze al aan ons team gecommuniceerd en op onze gemeenschappelijke plek geplaatst. Uw feedback helpt ons om onze dagelijkse inspanningen voort te zetten om u altijd beter en beter te maken wanneer dat mogelijk is. Bij uw volgende verblijf probeer een kamer 'Comfort', ze zijn een beetje groter. Vraag als een 'gewone' klant ook naar onze klantenkaart, waarmee u een gratis upgrade of gratis nacht krijgt.
Nogmaals bedankt.

Beoordeeld op 13 september 2018 via mobiele applicatie

Net gaan eten bij hotel myrtilles, na het bekijken van hun kaart op de website. Vriendelijke bediening maar verder geen positieve commentaar:

- er zat een haar in mijn salade ( kan gebeuren maar er werd geen gebruik gemaakt van haarnetjes in de keuken)
- het vlees was gewoonweg koud
- we dachten dat de prijs goed meeviel maar eenmaal we ons bord kregen, snapten we waarom. De portie was gewoonweg te klein (wij zijn geen grote eters).

Datum van verblijf: september 2018
Les Myrtilles V, Gérant van Hotel Myrtilles, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 september 2018

Beste,
Wij danken U voor uw commentaren en reactie op TRIPADVISOR, de nieuwe site waar iedereen kan zijn woordje geven over iedreen.
Als wij U danken voor de commentaren menen wij het ook, maar toch hebben wij ook commentaren als Wij het mogen :
Wanneer bent U bij ons gekomen, :
=> op onze historiek hebben wij op 13/09 geen salade opgedient
=> Wat voor vlees had U besteld, was het kippenborst filet ?

In het algemeen vinden wij het jammer, dat U ons niet direkt zegde dat haren in U salad stond, wat hadden het vlug kunnen veranderen, door een nieuwe bord salad
Hetzelfde commentaaren voor het vlees, konden wij die ook opnieuw op de vuur plaatsen zo dat dit warmer opgediend werd
Tenslotte, kleine portie, zegt U, zo commentaren hebben wij echt heel weining, meestal is het omgekeer, dat onze gasten meestal ook de niet gegeten meenemen naar huis.

Graag lezen wij, hier op op een prive mail adress, de detail van uw factuur zo zorgen wij dat in de toekomst het verbetert wordt,
Dank U

Beoordeeld op 4 augustus 2018

We hadden deze hotel gereserveerd daar we deelnamen aan een toerrit daar we fietsliefhebbers zijn of bruut weg genoemd wielertoeristen die zorg dragen voor materiaal en toch al veel reizen, hadden we een discussie met de hoteleigenaar ,eerste en vooral we hadden mss de regels overschreden maar eigenlijk uit voorzorg maatregelen ,er was ook geen receptionist aanwezig daar we moesten bellen aan de balie ,we vroegen of we onze fietsen konden plaatsten ,er was een plaats voorzien voor de fietsen op het terras waar jan en alleman toegang had geen deur op slot enkel een camerabewaking achteraf of opname ,daar we ons toch niet zeker voelde en omdat we met een dure investering (hobby) uitoefende besloten we dan toch de fietsen op onze kamers te zetten en ook dat we een fietsvakantie hadden gepland kort daarop,s'anderdaags had hij ons met de fietsen naar beneden zien komen en repliceerde dat het niet kon en kreeg daarop ook nog een woedeuitbarsting ,het kwaad is geschiede ok we waren in fout maar we deden dit uit voorzorg maatregelen ,nadat we hadden uitgecheckt begon hij weer terug en gedroeg zich als een puber die met papieren begon te gooien achter zijn desk ,een man van middelbare leeftijd ,ik probeerde nog met hem in dialoog te gaan van stel nu voor dat er een diefstal was en kort daarop hadden we een fietsreis ,zouden we dan vergoed worden dat is een punt en wanneer ? hij beweerde dat er een verzekering was maar we zijn niet van de hoogte of de eigenaar verantwoordelijk gesteld kan worden voor diefstal ,iedereen die al eens zoiets heeft meegemaakt kan dat toch bevestigen en hoe met het volledig bedrag uitbetaling naargelang de aankoopdatum, soit hij kreeg weer een tirade en ik vond dit ook niet kunnen naar de klant toe hij mag ons terecht wijzen maar niet op een onbeschofte manier ,de kamer was zeer warm en een ventilator was zeer welkom bij Zomerse temperatuur daar er geen airco aanwezig is ,je kan de hotel binnen en buiten zonder iemand tegen te komen maw er was geen vaste receptionist aanwezig

Datum van verblijf: juli 2018
Les Myrtilles V, Gérant van Hotel Myrtilles, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 augustus 2018

Geachte, 'Eerst en vooral, excuse voor de fouten. Nederlands is mijn moedertaal niet :)'
Heel erg bedank voor uw zo positief commentaren over onze uitbater.
Wij nemen hier de mogelijkheid om een beetje meer publiciteit maken over onze hotel.
U hebt gelijk onze uitbater had niet moeten zo uitkomen. Onze excuses hiervoor.
Toch laten wij U weten dat onze hotel is beveilig
Hotel kan allen maar in, via receptie en restaurant dag, tijdens openionguren
Vanaf 10PM zijn alle deur automatische toe, (behalve restaurant deur)
Dus gasten met sleutels zijn de enige die binnen kunnen. Dit had onze uitbater misschien beter moeten uitleggen.
Nogmaals bedank, en misschien tot volgend jaar., bijh de volgende 'Sean Kelly Tour'