TripAdvisor
Inbox
Zoeken
Hoogtepunten uit beoordelingen
Hoog punt in België

De Baraque de Fraiture is één van de hoogste punten in Belgie¨. Omgeven door heel wat bossen en ... meer lezen

Beoordeeld op 21 augustus 2018
Kristin V
Brussel, België
Eén van de hoogste punten van België

Tijdens een weekje Ardennen zijn we naar Baraque de Fraiture afgezakt om vandaaruit een aantal ... meer lezen

Beoordeeld op 29 april 2018
nonkel_erik
Geraardsbergen, België
Lees alle 29 beoordelingen

Beoordeeld op 6 augustus 2017 via mobiele applicatie

We wilden snel eten en verder rijden. Omdat het druk was bij de afhaalbalie werden wij naar restaurant gedeelte gevraagd. Bij de kassa besteld echter het kon niet als afhaal eten besteld worden. Iedereen weigerde om Engels te praten.
Eten was lauw en flauw, nooit meer.

Datum van activiteit: augustus 2017
Beoordeeld op 26 april 2017

Wie niet stopt aan de Baraque Fraiture frituur moet wellicht nog geboren worden. Na een rit van bijna 3 uur en rond de middag zijn we er ook gestopt en ja de locatie is super maar ik verkies toch de frietjes van mijn frituur in Ingelmunster

Datum van activiteit: april 2017
Beoordeeld op 30 januari 2017

Leuk "dichtbij" ski-oord. We zijn er dit jaar al 3 keer geweest. Soms lange wachttijden aan de liften en voor de huur van het materiaal.

Beoordeeld op 29 januari 2017 via mobiele applicatie

Wij hebben vandaag heerlijk gelanglauft bij baraque fraiture. Aangezien het boven nul was waren de loipes bijna niet meer zichtbaar. Wij wilden de rode route volgen, een na langste afstand, maar deze hield op gegeven moment op. Dit was jammer maar al met al mooie dag. Minpuntje: bij ski verhuur rekenen ze ook bij aankomst na twee uur nog volle huurprijs en als je alleen ski 's nodig hebt wordt ook volledige prijs in rekening gebracht.

Beoordeeld op 20 januari 2017

de omgeving is prachtig, zowel in de winter als lente-zomer-herfst. Je kan er zeer mooie wandelingen maken, je volgt dan goede bewegwijzerde routes van alle mogelijke afstanden. 's Winters als de ski- en langlaufpistes open zijn kreunt de organisatie onder het volk, slecht georganiseerd, ellenlange wachttijden om je schoenen en toebehoren te krijgen, de langlaufpistes (ik kan de skipiste niet beoordelen) zijn volledig platgelopen door wandelaars die -ondanks de vriendelijke bordjes dit niet te doen...- de loipes volledig kapotlopen, Na de eerste dag als de langlaufpiste open was, werden de loipes reeds herschapen in een ijspiste ipv een deftige loipe met goede sporen. Al bij al een mooie locatie om alsnog te genieten van de sneeuw en de recreatiemogelijkheden, maar de kleinere pistes zijn een stuk aangenamer en veel beter van kwaliteit, en je wordt er niet vertrappeld door de mensenmassa...