“Campermeal”

Le Gastromme
Geclassificeerd als nr. 1 van 25 Restaurants in Vielsalm
Keukens: Belgisch
Geschikt voor: Romantisch, Gezinnen met kinderen, Lokale keuken
Beschrijving: Super gezellige locatie tussen Trois-Ponts en Vielsalm. Authentiek Ardeense sfeer en eenvoudige lekkere keuken. Paling in het groen en Forel d'Odenval zijn aan te raden.
14 maart 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Een zeer aangename afwisseling in het sobere coronatijdperk. Heel goede gastvrouw en -heer. Alles was tot in de puntjes verzorgd en het concept ‘campermeal’ zeer goed uitgedacht. Vertel niet alles tot in detail, dan blijven de ‘puntjes’ een verrassing;-) Het eten is erg lekker en kwaliteitsvol. Ook de plek waar de camper staat is mooi en rustig, tussen de paarden, weiden en bos. Een absolute aanrader! Wij komen na corona zeker terug om de échte ‘Le Gastromme’ uit te proberen.

Datum van bezoek: maart 2021

20 februari 2021 beoordeeld

Super lekkere Valentijnsmenu. Prima prijs/kwaliteitverhouding. Alles met verwarmingselementen aan huis geleverd, zelfs de bloemen en kaarsjes. Geen afwas want alles wordt aan huis terug opgehaald. Prima service door mensen die hun job echt graag doen en die het welbevinden van hun klanten belangrijk vinden!

15 februari 2021 beoordeeld

super! uitstekende gastheer en uitmuntende keuken.
Veilig volgens de regels aan de camper gebracht.
Alles nog heerlijk warm en op afgesproken tijdstip.

14 februari 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Met Valentijn hadden we een 4-gangen menu besteld. Deze werd stipt en met alles erop en eraan geleverd. Het eten was heerlijk en mooi gepresenteerd.

12 december 2020 beoordeeld

Nous avons manger ce menu dans notre gîte. La fête!!

We hebben dit in ons vakantiehuis gegeten. Ze kwamen het warm brengen. Wat een feest!

Datum van bezoek: december 2020

Reizigers die Le Gastromme bekeken, bekeken ook

Vielsalm, Belgisch Luxemburg

In Le Gastromme geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.