“campermeal”

Le Gastromme
Geclassificeerd als nr. 1 van 25 Restaurants in Vielsalm
Keukens: Belgisch
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Romantisch, Lokale keuken
Beschrijving: Super gezellige locatie tussen Trois-Ponts en Vielsalm. Authentiek Ardeense sfeer en eenvoudige lekkere keuken. Paling in het groen en Forel d'Odenval zijn aan te raden.
15 februari 2021 beoordeeld

super! uitstekende gastheer en uitmuntende keuken.
Veilig volgens de regels aan de camper gebracht.
Alles nog heerlijk warm en op afgesproken tijdstip.

Datum van bezoek: februari 2021

14 februari 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Met Valentijn hadden we een 4-gangen menu besteld. Deze werd stipt en met alles erop en eraan geleverd. Het eten was heerlijk en mooi gepresenteerd.

Datum van bezoek: februari 2021
12 december 2020 beoordeeld

Nous avons manger ce menu dans notre gîte. La fête!!

We hebben dit in ons vakantiehuis gegeten. Ze kwamen het warm brengen. Wat een feest!

Datum van bezoek: december 2020
29 november 2020 beoordeeld

Gisteren toevallig hun bord gezien tijdens onze wandeling. De keuze sprak ons aan: herteragout. Mag niet ontbreken in deze tijd van het jaar bij een weekend Ardennen.
Het viel in de smaak! Alles perfect opgewarmd dus we konden zo aan tafel! Aanrader!

Datum van bezoek: november 2020
4 oktober 2020 beoordeeld

Le Gastromme bevindt zicht op wandelafstand van ons vakantiehuis afgelopen week in Grand-Halleux. Samen met de familie (zondag) en met vrienden (vrijdag) twee keer genoten van dit gezellige restaurant, in een authentiek Ardens kader. Een mooie kaart, met liefde bereide gerechten, verse producten ook uit de eigen tuin, vriendelijke bediening door de familie... alle ingrediënten die dineren of lunchen echt top maken.

Datum van bezoek: september 2020

Reizigers die Le Gastromme bekeken, bekeken ook

Vielsalm, Belgisch Luxemburg

In Le Gastromme geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.