5 weken geleden beoordeeld

Een dikke voldoende, alles was ok. We hebben weliswaar niet het ontbijt gebruikt, maar de rest was dik in orde: prima kamer, goed bed, lekkere badkamer, en airco op kamer. We waren dik tevreden. Een aanrader dus.

Datum van verblijf: juli 2020
Marja Van der made, General Manager van Hotel de Korenbeurs, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Beste hotelgast,
Wat fijn te lezen dat u alles 'dik' in orde vond. Hartelijk dank voor de complimenten. Met vriendelijke groeten, Hotel De Korenbeurs - Judith

5 weken geleden beoordeeld

We hebben een zeer aangenaam verblijf gehad in dit mooi hotel. het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.
We huurden een E fiets en 2 gewone fietsen.Allebei zeer goeie fietsen.
Het ontbijt was zeer lekker en ook het diner s'avonds was super lekker. Een echte aanrader

Datum van verblijf: juni 2020

Beste mevrouw Van den Bulcke,
dank u hartelijk voor de 5-sterren beoordeling. Fijn te lezen dat u tevreden was en ons aanraadt. We waarderen dat enorm. Met vriendelijke groeten, Hotel De Korenbeurs - Judith

Beoordeeld op 7 juli 2020

Goed hotel met heerlijk ontbijt. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. De kamer opgeruimd, fris en van prima formaat. De televisie hing ongewoon hoog en had daardoor een rare inkijkhoek. Deze was hierdoor nier te gebruiken.

Kamertip: De televisie hing ongewoon hoog en had daardoor een rare inkijkhoek. Deze was hierdoor nier te gebruiken.

Beste hotelgast,
Dank u wel voor uw bericht en de 5-sterren beoordeling. We begroeten u graag weer. Met vriendelijke groeten, Hotel De Korenbeurs - Judith

Beoordeeld op 5 juli 2020 via mobiele applicatie

Vrijdagavond heerlijk gegeten op het mooie terras van hotel De Korenbeurs. Zeer vriendelijke bediening. We waren met 6 vriendinnen en er werd zeer goed meegedacht om er met inachtneming van de Covid-19 regels toch een mooie avond van te maken. Waarvoor dank !

Beste gast,
Wat een mooie beoordeling, dank u wel hiervoor. Graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groeten, Hotel De Korenbeurs - Judith

Beoordeeld op 5 juli 2020 via mobiele applicatie

Zeer gastvrij!

Het eten is hier super lekker, met mooie bijpassende wijnen. Sissende garnalen blijven mijn favoriet.

Zeker een aanrader deze zaak!

Eigenaar, eigenaresse én personeel zijn echte vakmensen.

Datum van verblijf: juli 2020
Marja Van der made, General Manager van Hotel de Korenbeurs, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 weken geleden

Beste heer Delhij,
Wat zijn ze toch heerlijk, die sissende garnalen, een favoriet van vele Restaurant gasten van ons. Dank u wel voor de complimenten. Graag tot ziens!
Met vriendelijke groeten, Hotel De Korenbeurs - Judith