“Eerlijke keuken in Monreale”
Beoordeling van Osteria Peper's

Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
5 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Verrukkelijke vleesbrochetten, goede wijnkaart, vriendelijke bediening. Niet duur en originele inrichting.

Datum van bezoek: augustus 2017

26 juli 2017 beoordeeld

Op aanraden van onze B&B-eigenaar zijn we hier terecht gekomen. We konden er buiten eten op een eenvoudig maar leuk terras, aan de achterkant van de kathedraal van Monreale. De uiterst vriendelijke serveerster deed goede suggesties voor lokale gerechten. De bediening was top en de prijs viel zeer goed mee.

Datum van bezoek: juni 2017
17 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Miaachiwn hadden we te hoge verwachtingen, we hadden om de aanbevelingen gevraagd; pasta ragut, pasta pesto en een hoofdgerecht vleesrol. Pasta vonden wij verre van speciaal, de vleesrol is een echte aanrader!!!

Datum van bezoek: juni 2017
17 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere lokale gerechten. Grote keuze aan bieren, zowel op vat als op fles. Ruime keuze aan pasta's. Gebraden kip is een aanrader. Een minpuntje is wel de trage bediening, maar dat hoort waarschijnlijk bij de lokale levensstijl

Datum van bezoek: mei 2017
16 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Aangeraden door b&b uitbater. Weinig toeristen. Vriendelijke bediening. Lekkere pasta's. Ook vlees is goed bereid. Vriendelijke eigenaar.

Datum van bezoek: mei 2017

Reizigers die Osteria Peper's bekeken, bekeken ook

Monreale, Province of Palermo

In Osteria Peper's geweest? Deel je ervaringen!