Piëtra K

Stedentrip met een rolstoel

3,0 van 5 bollen11 mei 2024 beoordeeld
Aardig personeel en schone kamers.
Personeel spreekt redelijk Engels.
Je kunt heerlijk buiten op het terras zitten en het restaurant was goed

Minpunten voor ons persoonlijk was de entree van de “rolstoeltoegankelijke “ kamer. Ik moest net een steile helling buitenom om via de achterdeur naar binnen te kunnen wat zelfstandig onmogelijk is.

“Aangepaste kamer”. Het heeft een lig/zit bad waar ik zonder hulp onmogelijk in/uit kon komen.

De site geeft dat er 4 oplaad palen zijn voor de elektrische auto’s. Echter, de 5 dagen dat wij er waren waren deze buiten werking wat voor nogal problemen zou kunnen zorgen.
Dus tip!!!! Informeer eerst bij het hotel of deze het doen.
Zo niet, rij dan naar rue du ballon parkeergarage C van westfield mall.
Gratis opladen!!!!
3,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenHygiëne
4,0 van 5 bollenService
4,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Didier D, Propriétaire van Logis Hôtel des Acacias Lille Tourcoing, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 13 mei 2024
Beste gast,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring bij ons hotel te delen.
We zijn verheugd om te horen dat u ons vriendelijke personeel, schone kamers, en het aangename terras en restaurant waardeerde. Het is ons doel om een comfortabele en gastvrije omgeving te bieden voor al onze gasten, en we zijn blij dat we hierin geslaagd zijn.

Aan de andere kant, we willen ons oprecht verontschuldigen voor de ongemakken die u heeft ervaren met betrekking tot de toegankelijkheid van onze rolstoeltoegankelijke kamer en de problemen met de oplaadpalen voor elektrische auto's. Uw opmerkingen zijn zeer waardevol voor ons, en we nemen ze serieus.

We zullen onmiddellijk stappen ondernemen om de toegang tot de rolstoeltoegankelijke kamer te verbeteren.

Wat de laadpalen betreft : de vier laadpalen van 22kW zijn normaal gezien te allen tijde operationeel. Is it niet het geval, dan kan je naar het telefoonnummer bellen op de laadpalen en je zal zonder meer verder beholpen worden !

We streven ernaar om continu te verbeteren en te leren van feedback zoals die van u, en we hopen dat we in de toekomst de kans krijgen om u een verbeterde ervaring te bieden. Mocht u in de toekomst terugkeren, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen, zodat we kunnen zorgen voor een probleemloos verblijf.

Exterior
0.7 km van Logis Hôtel des Acacias Lille Tourcoing
Gratis parkeren
Notre directrice Christelle et son équipe de choc !
0.0 km van Logis Hôtel des Acacias Lille Tourcoing
Vogue & Spa
2.8 km van Logis Hôtel des Acacias Lille Tourcoing
2.0 km van Logis Hôtel des Acacias Lille Tourcoing
Gratis parkeren
spa le jardin de thailande
3.6 km van Logis Hôtel des Acacias Lille Tourcoing
3.8 km van Logis Hôtel des Acacias Lille Tourcoing
3.9 km van Logis Hôtel des Acacias Lille Tourcoing
Meer hotels in Neuville-en-Ferrain bekijken
Beoordeeld op 2 oktober 2019

Juist over de grens zeer goed getafeld voor een prijsje. Voor slechts 19 euro een heel goeie driegangenmenu, met een voortreffelijke bediening. Voor 4,80 euro een Ricard. Er is en grootte privéparking.

Kamertip: Geen overnachting, enkel gebruik gemaakt van het restaurant.
Datum van verblijf: augustus 2019
DDeWeerdt, Propriétaire van Logis Hôtel des Acacias Lille Tourcoing, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 oktober 2019

Beste Paba47

bedankt voor dit leuk feedback

altijd leuk om eens "over de schreve" te gaan eten hé :-)

Hopelijk tot binnenkort !

Met vriendelijke groeten

eigenaar

Beoordeeld op 13 september 2018 via mobiele applicatie

Wonderbox werd niet aanvaard (waar we al voor hadden bij betaald) dus hebben ter plaatse nogmaals kunnen betalen. Verblijf zelf was Inorde: vriendelijk personeel en uitgebreid ontbijt. Restaurant was gesloten.

Datum van verblijf: september 2018
DDeWeerdt, Propriétaire van Logis Hôtel des Acacias Lille Tourcoing, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 oktober 2018

Beste nellevanregemortel

Wonderbox wordt wel degelijk bij ons aanvaard.

U had echter reeds via Expedia voorafbetaald waardoor we de Wonderbox package niet meer konden aanvaarden.

Indien u rechtstreeks bij het hotel boekt, zal U zeker geen problemen hebben.

Ik hoop dat u in de toekomst opnieuw bij ons zult verblijven, zodat wij nogmaals de kans krijgen om u een superieure ervaring te bieden.

Hoogachtend,

Didier de Weerdt

Beoordeeld op 24 augustus 2018

Op zoek naar een te reserveren verblijf en deze uitgekozen door de ligging. De buitenkant kan een lekje verf gebruiken waardoor de eerste indruk wat tegenviel.
De kamers waren echter proper en het ontbijtbuffet was in orde. Jammer dat de kok zelf met vakantie was zodat we voor het avondeten op zoek moesten.

Datum van verblijf: augustus 2018

Beste Johan10-1962

blij te lezen dat u een goed verblijf had bij ons.

Restaurant is inderdaad, zoals op de website aangegeven drie weken gesloten in de zomer.

Maar misschien verandert dit volgend zomer !

Met vriendelijke groeten

Didier De Weerdt
eigenaar

Beoordeeld op 23 oktober 2016 via mobiele applicatie

Rustig hotel. Prijs kwaliteit is super !
Personeel was uitermate vriendelijk en spontaan.
Groot feest samen met de familie gedaan . Restaurant / feestmenu was voortreffelijk . Niets om aan te merken ... en met de volledige (grote) familie blijven slapen ... dus iedereen veilig onder de wol.
Kindvriendelijk hotel ... pool in de bar / speel ruimte .

Een aanrader ! Bravo aan het team !

Datum van verblijf: oktober 2016
DDeWeerdt, Propriétaire van Logis Hôtel des Acacias Lille Tourcoing, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 oktober 2016

Beste 711henkd

erg blij te lezen dat je een leuk verblijf bij ons gehad hebt

tot een volgende keer misschien ?

Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 15 september 2016

Kamer schoon, compleet. Geen airco, maar raam kan open en blijft stil. Ontbijt was uitgebreid en zeer compleet inclusief eigen gebakken croissants door Maja. We kwamen zondagavond om 21.00 uur aan en alle restaurants in de buurt waren gesloten. Gelukkig was er een pizza-kraam ! open met heerlijke pizza's.

Kamertip: Niet al te groot, maar compleet met bad en douche. Schoon en netjes
Datum van verblijf: september 2016
DDeWeerdt, Propriétaire van Logis Hôtel des Acacias Lille Tourcoing, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 september 2016

Beste Klaas_13

blij te lezen dat je een uitstekend verblijf bij ons gehad hebt

Hopelijk tot een volgende keer

Met vriendelijke groeten,