Algotels
ZenHotels.com
Beoordeeld op 12 februari 2020

. Het complex ligt vlakbij de autoroute dus heel makkelijk te bereiken. groot appartement met alle gemakken van dien. op het terrein is ook een klein zwembad aanwezig altijd lekker voor de kinderen. vlakbij het complex zijn er mogelijkheden om te kunnen eten.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 3 september 2019

Prima gelegen tussenstop, goede bedden, verzorgd ontbijt, leuk zwembad, goede wifi alleen kon de netheid van het appartement beter. Er was geen airco of ventilator aanwezig in het appartement. Voldoende parking.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 16 juni 2019 via mobiele applicatie

Prima locatie vlak aan de snelweg. Eenvoudige appartementen, maar wel met vaatwasser. Wij betaalden 60 euro voor een appartement. Zwembadje aanwezig.
Heel veel appartementen die als dorp zijn opgezet.
Tip, probeer een appartement met avondzon te krijgen. Toch lekker na een dag in de auto.

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 21 augustus 2018

Wij hadden op de heen en terug 1 overnachting bij Garden en City geboekt onderweg naar Spanje. Deze aparthotel is goed voor max 1 nacht. Het personeel is zeer vriendelijk. De huizen zijn basic gemeubileerd met goedkoop meubels. Er hangt een vochtig lucht doordat de huis waarschijnlijk niet goed geventileerd zijn.
Huis was schoon.

Je hebt een kleine tuin maar geen tuinmeubelen waardoor je de woonkamer stoelen buiten moeten zetten.

Is een kleine zwembad aanwezig die bij warme weer heel druk is. Je kan bij het zwembad alleen op de grond liggen.

Prijs-kwaliteitverhouding is voor 5 personen prima voor 1 nacht.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 13 augustus 2018

We verbleven hier één nachtje, als tussenstop naar ons verblijf in ZUid Frankrijk. Het appartement was erg schoon en groot, van alle gemakken voorzien. Keuken helemaal compleet met koelkast, waardoor we onze drankjes voor het vervolg van onze reis koud konden leggen. Mooie bijkomstigheid is het zwembad, daar begon onze vakantie al!

Datum van verblijf: juli 2018