Beoordeeld op 13 augustus 2020

Een mooi gelegen hotel aan de rand van een prachtig stadje. Vriendelijk onthaal, een gerieflijke kamer met toegang tot een verademend terras. Een badkamer met bad! Ook was de kracht van de waterstraal opvallend, heerlijk. Het terras vertoond wel zorgwekkende diepe barsten aan de buitenrand. Het ontbijt was zeer goed en we konden ontbijten op een groot terras met zicht op een tuin. Het hotel ligt dicht bij het prachtige centrum van Molsheim. Wij keren daar graag terug!

Datum van verblijf: juli 2020
Hôtel Diana Direction, Owner van Diana Hotel Restaurant & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 augustus 2020

Beste gast,

Beoordeeld op 5 november 2019 via mobiele applicatie

Rustige plek, kwaliteit, goede spa en fitness, zeer lekker gegeten met prachtig terras en goede service. Prijs kwaliteit erg goed!! De wijnroute begint hier ook , dus mooie start van je route!
Ik bedank heel de staff en vooral Marie Hélène voor de goede zorgen en goede ontvangst

Datum van verblijf: november 2019
Reistype: Reisde voor zaken
Hotel_Diana_Molsheim, Directeur général van Diana Hotel Restaurant & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 november 2019

Cher Jurgen,
Toute l'équipe du Diana se joint à moi pour vous remercier pour votre commentaire élogieux. Nous sommes ravis d'apprendre que vous avez apprécié notre établissement et serons heureux de vous revoir lors d'un prochain passage en Alsace.
Bien cordialement,
Marie-Hélène ENGEL
Directrice Générale

Beoordeeld op 12 mei 2018 via mobiele applicatie

Het hotel is netjes, kamer zijn zeer schoon. Wij hadden 3 nachten met half pension gereserveerd. Het eten was zeer goed en elke avond een nieuw menu. Vanuit het hotel 5 minuten lopen naar het gezellige centrum. Het hotel is een prima uitval basis om de Elzas dorpen te verkennen! Dichtbij Straatsburg, zet je auto op een p&r en je staat voor 4,10 de hele dag en reis gratis met ov naar het centrum. Genoten van het verblijf in hotel Diana!

Datum van verblijf: mei 2018
christophe344, Directeur général van Diana Hotel Restaurant & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 mei 2018

Hallo Chantal en hartelijk dank voor uw reactie. We hopen je snel bij Diana te zien. Het hele team wenst u een goede Moederdag.
Tot binnenkort,
Christophe, directeur

Beoordeeld op 4 september 2017

Hotel niet te ver van autostrade Strassbourg-basel gelegen.
Zeer vriendelijk en hulpvaardig ontvangst.
Kamer en spa ruim en goed verzorgd.
Ontbijt meer dan voldoende. Klein maar aangenaam stadje( dorpje)

Datum van verblijf: september 2017
Christophe S, Directeur général van Diana Hotel Restaurant & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 september 2017

Dear Christian,

Many thanks for taking the time to share your return on experience of your recent stay at the Diana.
We are pleased to read that you appreciated the quality of service provided as well as the Hotel facilities. Our committed team endeavor everyday to fulfil our guest's every needs with objective to always "Go the extra Mile".

We very much look forward to welcoming you again in Alsace.
Stay tuned with our latest news & offers by visiting our website and social networks (Facebook & Instagram)

Your Diana Team

Beoordeeld op 24 oktober 2016 via mobiele applicatie

Mooi hotel met veel faciliteiten. We sliepen er tijdens een 2 daagse naar Europapark. Ligt ongeveer 1 uurtje van het park. Heel vriendelijk personeel. Het restaurant is ook super lekker. De kamers zijn modern, mooie badkamers met inloop douche.

Datum van verblijf: oktober 2016
TB8667, Responsable réception van Diana Hotel Restaurant & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 oktober 2016

Dear guests,

We thank you for your comment on Tripadvisor's page.

We are pleased to learn that you have spent a nice stay by our Hotel Diana of Molsheim.
Indeed, the location for going to Europa Park is quite interesting as you can reach the park in about an hour. You can also reach Strasbourg in 20 minutes and Obernai in 10 minutes, which lets you spend time in visiting what interests you.

We hope that you will come back soon to visit Molsheim and its area and stay at your disposal for any further information.

Yours faithfully,

Eva Manata