“Tikkeltje tegenvallend”

Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
26 juli 2018 beoordeeld

Gli Aragona zit naast de kerk midden in het centrum. Leuk vlonderterras op straat. De kaart is recht toe recht aan, en bevat ook pizza's. Bediening is niet bijzonder vriendelijk, nogal stug en let ook niet altijd even goed op. Dat leidt niet tot te lange wachttijden; het eten komt in een goed tempo door. Het eten is zeker niet slecht maar ook niet bijzonder, met uitzondering van de tiramisu als nagerecht. Dat is één van de minste die ik ooit at. Prijs / kwaliteit is nog in balans, maar echt welkom heb ik me niet gevoeld.

Datum van bezoek: juli 2018

10 mei 2018 beoordeeld

Een goed restaurant. Overzichtelijke menukaart. Lekkere gerechten. Vriendelijke bediening. Toen wij er waren was het erg rustig. Een aanrader

Datum van bezoek: april 2018
12 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Bediening niet echt vriendelijk. Salade Siciliane smaakt goed maar is niet veel meer dan tomaten en uien.

Datum van bezoek: juni 2017
3 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Meest onvriendelijke bediening ooit. Alle gerechten verpest door overdreven gebruik van citroen. Veel te duur voor wat het is. Absoluut te vermijden plek.

Datum van bezoek: juni 2017
7 mei 2017 beoordeeld

We hebben hier geluncht. Eten van goede kwaliteit. Vlotte, zij het zeer onpersoonlijke bediening. Ligging zeer centraal in het centrum. Prijzen aan de hoge kant.

Datum van bezoek: mei 2017

Reizigers die Gli Aragona bekeken, bekeken ook

Santa Venerina, Province of Catania
Zafferana Etnea, Province of Catania

In Gli Aragona geweest? Deel je ervaringen!