“Goed eten maar niet zo gezellig”
Beoordeling van Villa Mirador

Villa Mirador
Geclassificeerd als nr. 2 van 55 Restaurants in Zafferana Etnea
16 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Beetje teleurgesteld door de beoordelingen op TA. Het eten is zeker goed maar niet uitstekend. Het restaurant is groot en te fel verlicht en daardoor minder gezellig. Het personeel kent amper Engels of Frans waardoor het moeilijk communiceren was. De wijn was goed. Conclusie: een goed restaurant met ruimte voor verbetering.

Datum van bezoek: augustus 2018

2 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Door TripAdvisor kwamen we hier terecht. Eerst dachten we dat het misschien te luxe zou zijn voor onze korte broeken outfit maar er was een bruiloft waardoor er heel veel mensen mooi gekleed waren. We werden ontzettend vriendelijk onthaald en alles klopte! Het eten en de wijn was heerlijk, maar bovenal de ontzettend gastvriendelijke meneer die ons bediende verdiend een dikke tien! Hij maakte er iets heel bijzonders van en legde ons echt in de watten. En dan was het ook nog eens heel betaalbaar, hier willen we zeker nog eens naartoe!

Datum van bezoek: juni 2018
29 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben aan de hand van TripAdvisor dit restaurant gevonden. Het is echt een aanrader. Het terras heeft een prachtig uitzicht. We hebben vooraf bruschetta gedeeld met de hele tafel, was heel erg lekker. Er zaten ook risotto en kaasballetjes bij. De hoofdgerechten waren zeer grote porties en goed bereid.
Ze hebben geen Engelse kaart, bediening kan redelijk Engels en een sprak ook Duits. Bediening was vriendelijk en goed.
Al met al tevreden en heerlijk gegeten

Datum van bezoek: augustus 2017
villa mirador v, Responsabile relazioni pubbliche van Villa Mirador, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 september 2017

Grazie!

4 augustus 2017 beoordeeld

Via tripadvisor hier terecht gekomen, anders kom je er niet snel. Prachtige ligging van de villa, prachtig uitzicht op de vallei. Het terras ziet er chique uit. Wij kwamen om 20:00 aan en waren de eerste, het avond eten bij de Italianen komt pas laat op gang. De hoofdober had er zin in en zorgde voor een warm welkom. De gerechten waren goed, het voorgerecht bruchetta's was al een bordje vol. Daarna de hoofdgerechten: risotto, linguini, zalm en varkenshaas waren allemaal heerlijk en ruim voldoende. Als afsluiter: koffie + 2 nagerechten. Alles inclusief alle drankjes voor 100 euro met z'n viertjes gegeten. In combinatie met een goede bediening en prachtig uitzicht een aanrader!

Datum van bezoek: augustus 2017
21 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We kregen dit restaurant door als tip van medereizigers in ons B&B. De entree kan luxueus ogen en even zoeken maar je hebt een mooi zicht richting de zee en vooral als het donker is alle lichtjes van de dorpen en steden onder de Etna. Wij hadden de bruchetta genomen als klein voorgerecht maar dit was al flink wat. Daarna de zalm genomen die enorm was maar wel erg lekker. Super service van de oudste ober die er echt een beleving van maakt en het de gasten echt naar hun zin maakt. Aanrader om uitgebreid of even een gerecht te gaan eten!

Datum van bezoek: juli 2017
villa mirador v, Responsabile relazioni con la clientela van Villa Mirador, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 juli 2017

Thanks for your review!!!

Reizigers die Villa Mirador bekeken, bekeken ook

Santa Venerina, Province of Catania

Santa Venerina, Province of Catania

In Villa Mirador geweest? Deel je ervaringen!