65 US$
76 US$
56 US$
149 US$
  • Gratis parkeren
hotelF1 Strasbourg Sud Illkirch(Illkirch-Graffenstaden)
46 US$
  • Gratis internet
Hotel Restaurant d'Alsace(Illkirch-Graffenstaden)
96 US$
  • Restaurant
63 US$
  • Gratis parkeren
Adagio Access Strasbourg Illkirch(Illkirch-Graffenstaden)
72 US$
64 US$
TripAdvisor
19 juni 2017 beoordeeld

Check in werd gedaan door een aardige jongedame die bij een aarzeling meteen werd overruled door een mannelijke collega. Onsympathiek gebaar van hem en was irritant dominant Daarna moesten we hem (!) nog op twee tekortkomingen wijzen.....de koelkast was helemaal leeg en de kluis werkte niet en moest gereset worden. De gebruikelijke ( loze ) excuses maar hij had het al helemaal verbruid bij ons. Al met al een slechte start!!!

• Verbleef: juni 2017, reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Novotel Hotels
h0369_sb, Gérant van Mercure Strasbourg Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 juni 2017

Dear Sir,

Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Hôtel Mercure Strasbourg Aeroport. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.

At Mercure, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.

We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.

Sincerely,

Fabio N.

11 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een perfect hotel dat 10 minuten rijden van de luchthaven ligt. Super goede airport shuttle service, zelfs al heb je vertraging. Zeer vriendelijk en gastvrij. Zeker een aanrader. Schone en moderne kamers. Bedden en badkamer zijn top.

Verbleef: maart 2017, reisde voor zaken
17 februari 2017 beoordeeld

Een typisch doorreis hotel maar ze weten zich goed te onderscheiden door vriendelijkheid en prima service. Mooie kamers, schoon en redelijk sfeervol. Diner en ontbijt worden in dezelfde ruimte geserveerd en diner is eenvoudig, goed en betaalbaar. Daarnaast heeft het hotel 8Superchargers voor Tesla rijders.

• Verbleef: februari 2017, reisde met een partner
1 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Onderweg van Amsterdam naar Toscane zochten we een hotel met een supercharger in de buurt. Hier hebben ze sinds een maand 8 snelle opladers, veilig achter op het terrein. Prima hotel, fijne bar, heerlijk bed, hulpvaardig personeel.
Aanrader voor Tesla-rijders!

Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
h0369_sb, la direction van Mercure Strasbourg Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 juli 2016

Dear Guest,
It's always a pleasure to receive positive feedback !
We will share your comments with our team and we are sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff.
We will be happy to welcome you once again in Alsace,
Kind regards.
Accommodation manager