“Goed hotel voor een overnachting op doorreis”
Beoordeling van Mercure Strasbourg Airport

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 10 websites!
Mercure Strasbourg Airport
Beoordeeld als nr. 2 van 6 hotels in Ostwald
31 juli 2017 beoordeeld

De hotels van de keten Mercure zijn over het algemeen goed. De kamers zijn mooi en modern, voorzien van een mooie moderne badkamer met rainshower. De bar is sfeervol en het ontbijt is prima. De omgeving is niet zo boeiend, wanneer je op doorreis bent is dit een prima hotel

• Verbleef: Juli, 2017, reisde met een partner

19 juni 2017 beoordeeld

Check in werd gedaan door een aardige jongedame die bij een aarzeling meteen werd overruled door een mannelijke collega. Onsympathiek gebaar van hem en was irritant dominant Daarna moesten we hem (!) nog op twee tekortkomingen wijzen.....de koelkast was helemaal leeg en de kluis werkte niet en moest gereset worden. De gebruikelijke ( loze ) excuses maar hij had het al helemaal verbruid bij ons. Al met al een slechte start!!!

• Verbleef: Juni, 2017, reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Novotel Hotels
h0369_sb, Gérant van Mercure Strasbourg Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 juni 2017

Dear Sir,

Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Hôtel Mercure Strasbourg Aeroport. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.

At Mercure, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.

We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.

Sincerely,

Fabio N.

11 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een perfect hotel dat 10 minuten rijden van de luchthaven ligt. Super goede airport shuttle service, zelfs al heb je vertraging. Zeer vriendelijk en gastvrij. Zeker een aanrader. Schone en moderne kamers. Bedden en badkamer zijn top.

Verbleef: Maart, 2017, reisde voor zaken
17 februari 2017 beoordeeld

Een typisch doorreis hotel maar ze weten zich goed te onderscheiden door vriendelijkheid en prima service. Mooie kamers, schoon en redelijk sfeervol. Diner en ontbijt worden in dezelfde ruimte geserveerd en diner is eenvoudig, goed en betaalbaar. Daarnaast heeft het hotel 8Superchargers voor Tesla rijders.

• Verbleef: Februari, 2017, reisde met een partner
1 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Onderweg van Amsterdam naar Toscane zochten we een hotel met een supercharger in de buurt. Hier hebben ze sinds een maand 8 snelle opladers, veilig achter op het terrein. Prima hotel, fijne bar, heerlijk bed, hulpvaardig personeel.
Aanrader voor Tesla-rijders!

Verbleef: Juli, 2016, reisde met een partner
h0369_sb, la direction van Mercure Strasbourg Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 juli 2016

Dear Guest,
It's always a pleasure to receive positive feedback !
We will share your comments with our team and we are sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff.
We will be happy to welcome you once again in Alsace,
Kind regards.
Accommodation manager

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Ostwald in overweging
op 0,9 km afstand
686 beoordelingen
op 5,5 km afstand
Ibis Strasbourg Centre Historique
Prijzen weergeven

In Mercure Strasbourg Airport geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Mercure Strasbourg Airport

Adres: rue du 23 Novembre, 67540 Ostwald, Straatsburg, Frankrijk (Voorheen Mercure Strasbourg Sud)
Locatie: Frankrijk > Grand Est > Bas-Rhin > Straatsburg > Ostwald
Voorzieningen:
Bar/lounge Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Roomservice Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 2 van 6 hotels in Ostwald
Prijsklasse: 71 € - 115 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Mercure Strasbourg Airport 4*
Aantal kamers: 97
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Hotels.com, Expedia, Accorhotels.com, TripOnline SA, HotelQuickly, 5viajes2012 S.L. en Weekend Desk, dus je kunt je reserveringen bij Mercure Strasbourg Airport met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?