Mallint
Gouda, Nederland

Erg mooi hotel op een prachtige locatie

5,0 van 5 bollen8 okt 2023 beoordeeld
Op een prachtige locatie in de heuvels hoog boven de Rijnvallei. Vanuit onze kamer hadden we een prachtig uitzicht op de bergen van het Zwarte Woud, dat toch nog een uur rijden van Husseren af ligt en op de wijnvelden in de Rijnvallei. Mpoie kamer met heerlijk bed. Modern hotel met mooie uitstraling. Bij aankomst werden we zeer vriendelijk ontvangen. Een lekker zwembad met warm water en leuke voorzieningen. 's Ochtends hadden we een super lekker ontbijt met heel veel keuze. En ook hadden we een prima WiFi-verbindingen. We hadden een heerlijk verblijf in dit hotel en het was jammer dat we er maar een nachtje waren, maar komen zeker nog eens terug. Het erg leuke middeleeuwse dorpje Eguisheim ligt op een paar minunten rijden van het hotel en heeft leuke restaurants.
Datum van verblijf: september 2023
Reistype: Bezocht met familie
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • Agoda.com
  • Vio.com
2.3 km van Hotel Spa Husseren Collections
Meer hotels in Husseren-les-Chateaux bekijken
Beoordeeld op 22 augustus 2023

Mooi afgelegen rustig hotel in de bossen en toch 3 km van Eguisheim.Grote parking, ook voor fietsen/motos.Mooie kamers, zachte bedden , goede airco (is nodig)Prima overvloedig ontbijt. ook de kwaliteit van het menu in restaurant s avonds mag er wezen. beter dan gemiddeld voor een hotelrestaurant.De aankleding van het hotel met moderne en ouderwetse accenten is niet echt geslaagd.
Al het personeel is supervriendelijk wat zeker moet vermeld worden.
Mocht er een buitenzwembad zijn zou dit zeker een extra toevoegen.
Soms lange wachttijd aan de lift.

Datum van verblijf: augustus 2023
Beoordeeld op 8 augustus 2023 via mobiele applicatie

Mooie ruime kamer. Uitstekend ontbijt. Restaurant prima ( al mag dat wat gezelliger ingericht). Fantastische masseur. Kortom een heerlijke plek om te verblijven. Heel schoon ook.
Kost wat maar dan heb je wel een lekker plekje en wordt je verwend

Datum van verblijf: augustus 2023
Beoordeeld op 31 juli 2022 via mobiele applicatie

Groot hotel met ongezellig restaurant en bar. Binnenzwembad favoriet bij kinderen. Gratis opladen elektrische auto’s. Diner prijzig en simpel. Wij hadden een ruime en nette prestigekamer met terras. Op terras mag gerookt worden en rook verspreidt zich over alle terrassen. Minimale voorziening van instant koffie op de kamer. Je kunt meer zakjes koffie kopen. Uitstekend ontbijt. Service gericht personeel. Spreekt ook Engels.

Datum van verblijf: juli 2022
Beoordeeld op 2 juli 2022 via mobiele applicatie

Voor alle voorzieningen verdient dit hotel een topbeoordeling. We hadden op doorreis 1 overnachting met halfpension geboekt ( met een arrangement )en werden aangenaam verrast door zowel het logies als het diner. Dank zij de spa- en welnessvoorzieningen , de wandel- en fietsmogelijkheden en de toeristische hotspots in de regio ook uiterst geschikt voor een verblijf van meerdere dagen.

Datum van verblijf: juli 2022
Beoordeeld op 30 mei 2024