“Geweldig restaurant in Altea”
Beoordeling van Buena vista

Buena vista
Geclassificeerd als nr. 24 van 275 Restaurants in Altea
Keukens: Internationaal
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: Nederlandse chef
19 augustus 2021 beoordeeld

Wat een geweldige plek en restaurant. Super service en heerlijk gegeten!!! Een echte aanrader. Jammer dat we dit pas op de laatste dag hebben ontdekt. Komen zeker terug.

Datum van bezoek: augustus 2021
Ricky Z, Eigenaar van Buena vista, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 augustus 2021

YES superfijn om dit te horen hoop jullie weer te verwelkomen in Altea groetjes van ons Team✋

6 augustus 2021 beoordeeld

Super restaurant met top bediening en echt heerlijk eten! Zeker een aanrader, voor ieder wat wils! We komen zeker weer terug volgend jaar

Datum van bezoek: augustus 2021
Ricky Z, Eigenaar van Buena vista, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 augustus 2021

Dank je wel

4 augustus 2021 beoordeeld

Alles top top gewoon langskomen!! Veel gezelligheid en perfect voor de nederlanders onder ons. Zeker terug komen!

Datum van bezoek: augustus 2021
Ricky Z, Eigenaar van Buena vista, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 augustus 2021

Top dat het gezellig was tot Snel✋

4 augustus 2021 beoordeeld

Eten is uitstekend ,personeel heel vriendelijk, zeker een aanrader en het ziet er heel netjes uit, uistekende tent

Yessssss

4 augustus 2021 beoordeeld

Goede service lekker eten en het is niet te duur
En ze zijn heel vriendelijk en spreken ook nog eens Nederlands top tentje

Super blij worden hiervan

Reizigers die Buena vista bekeken, bekeken ook

In Buena vista geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.