“Topper”

Keukens: Europees, Café, Fusion
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
20 maart 2020 beoordeeld

Gezellig personeel, heerlijke gerechten! Komen er elk jaar wel een paar keer en niet voor niets.
Gezellig terras en ook binnen goed toeven.

10 maart 2020 beoordeeld

We zijn er diverse keren voorbij gereden,omdat het onbekend was en als we wilden zitten dan was het altijd vol. Nadat we er gegeten hadden, zijn we er diverse keren naartoe gegaan want het eten is er erg lekker en goed verzorgd wat je ook besteld. Je kan er terecht voor een ontbijtje, borrel of uitgebreid diner. Vergis je niet in de maaltijd salades, want die zijn overdadig ook als je een kleintje ( poquito) besteld. Je eet er overigens bij een uitzicht over de haven aan de middellandse zee, prachtig gewoon. Een echte aanrader!!!!

10 maart 2020 beoordeeld

Wij wandelen eens in de week van Albir naar Altea om dan van onze maaltijd te genieten in de Differens. Steeds een lekkere maaltijd met een uitstekende bediening. We hopen dit nog lang te kunnen doen.

12 februari 2020 beoordeeld

Een van de terrassen waar wij nog al eens neerstrijken. Redelijk uit de wind, maar ook snel te warm. De bediening leek me voorheen wat vlotter en vriendelijker.
Andere eigenaar wellicht? Prijs kwaliteit verhouding goed.

Datum van bezoek: januari 2020
7 februari 2020 beoordeeld

Lunchen de goede plek goed personeel vlottebediening altijd druk als de zon schijnt pas gerenoveerd,

Datum van bezoek: februari 2020

Reizigers die díferens bekeken, bekeken ook

In díferens geweest? Deel je ervaringen!