Vandaag geopend: 09:00 - 17:30
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Leuk uitstapje voor 20m bij een hele mooie gerestaureerde molen

Volgens zeggen de enige nog werkende molen in Kos. Enig authentieke van de kolen is volgens mij de ... meer lezen

Beoordeeld op 28 juni 2019
Brettemans
Amersfoort, Nederland
via mobiele applicatie
Leuk ontvangst.

We bezochten de molen als onze eerste stop op dinsdagochtend. We wilde alleen even van buiten ... meer lezen

Beoordeeld op 17 mei 2019

vanaf 62,20 US$
vanaf 62,20 US$
vanaf 61,00 US$
Beoordeeld op 19 augustus 2020 via mobiele applicatie

Deze windmolen verdient een 5/5, de dame des huizes is super lief en hartelijk, een ontvangst om u tegen te zeggen! Heerlijke koekjes ter plaatse gemaakt! Deze uitstap moet je doen als je naar Kos gaat. Wij kochten er koekjes en likeur voor thuis, een een leuke uitleg over de enige nog werkende windmolen op Griekenland. Echt doen!!! Top

Datum van activiteit: augustus 2020
Beoordeeld op 25 november 2019 via mobiele applicatie

De enige molen op Kos die nog werkt, helemaal gerestaureerd. Tegen betaling mag je onder begeleiding de molen in en wordt er van alles verteld over de molen. Je mag ook nog de molenwieken in de windrichting duwen. Heel vriendelijke mensen. Er is ook nog een winkeltje bij. Aan de overkant grote parkeerplaats en nog een origineel Grieks huis waar je in kunt

Datum van activiteit: oktober 2019
Beoordeeld op 4 september 2019 via mobiele applicatie

In tegenstelling tot een aantal reviews dat het personeel erg onvriendelijk is hebben wij dit absoluut niet zo ervaren.

Wat je je moet realiseren is dat deze mensen hun geld moeten verdienen met die molen en dat de restauratie ook geld gekost heeft. Ze hebben er niks aan als mensen vanaf de parking foto's maken van deze prachtige molen.

Entree is slechts 2.5 euro p.p en daarvoor krijg je een rondleiding, mag je de molen zelf goed draaien op de wind, oneindig veel foto's, en proeven van de producten die van het meel van deze molen gemaakt worden.

Het personeel maakt ook graag foto's van jou en aanhang op alle locaties van de molen.

Wij zijn het hele eiland rond gereden en dit was de leukste ervaring!

Datum van activiteit: september 2019
Beoordeeld op 2 september 2019 via mobiele applicatie

Geen foto buitenzijde te maken. Molen is nieuw. In de omgeving kun je rustig wat drinken. Maar in Nederland hebben we genoeg molens dus ga daar eens kijken en hier op Kos kun je ze dan overslaan

Datum van activiteit: september 2019
Beoordeeld op 25 juli 2019

Mooie molen maar te mooi gerestaureerd om authentiek te zijn. Onvriendelijk personeel. Als je een foto van de molen alleen wil, wijkt het personeel niet. Ook als je het vriendelijk vraagt, gaat men niet aan de kant.

Datum van activiteit: juli 2019