“Heerlijk!”
Beoordeling van Mesogios All Day Restaurant

Mesogios All Day Restaurant
Geclassificeerd als nr. 57 van 235 Restaurants in Kos Town
29 augustus 2020 beoordeeld

Super vriendelijk personeel. Locatie aan de Haven. Goede service. De steak was extreem heerlijk. Bij andere restaurants in de omgeving was het vlees vaak te ver doorgebakken en droog. Wij vroegen om een goed stuk rode steak en hij was goed bereid. Onze wijn werd continue bijgeschonken met het karaf dat op tafel stond zodat we dat zelf niet hoefde te doen. Plus puntje voor die luxe. Zeker een aanrader!

Dankjewel Mesogios voor dit heerlijke diner.

21 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke bediening.
Leuk uitstraling.
Zowel de vis als het vlees ontzettend droog.
Zelfs het nagerecht de cheese cake was erg droog.
De Chocolade soufflé was erg droog, normaliter stroomt er chocolade uit en dit was niet het geval.

12 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg vriendelijke bediening we hebben er erg lekker gegeten de biftiki is zeker aan te raden. gezellig in de haven van Kos !

11 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg leuke plek, aan de haven. Lekker eten, maar niet heel bijzonder. De mosselen zijn er wel heel goed.

21 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke mensen, heerlijke gerechten, grote porties, voor weinig geld
Ik zou er zeker naar terug gaan

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die Mesogios All Day Restaurant bekeken, bekeken ook

In Mesogios All Day Restaurant geweest? Deel je ervaringen!