3 personen bekijken dit hotel
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Priceline
84 US$
Trip.com102 US$
Travelocity
eDreams
Orbitz.com
Beoordeeld op 11 juli 2019

Een kleinschalig hotel wat erg rustig is. Je kan er heerlijk ontspannen en genieten van alle rust die het heeft en uitstraalt. Het eten is er bovendien uitstekend. Er worden regelmatig thema avonden gehouden met eten en muziek. Ik kom graag nog eens terug!

Datum van verblijf: juli 2019
GaiaGarden, Διευθυντής van Gaia Garden Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 juli 2019

Geachte Gast,

Wij willen u bedanken voor het delen van uw ervaringen tijdens uw vakantie bij Gaia Garden Hotel.Wij zijn heel tevreden met Uw opmerkingen.Dank u voor uw bezoek aan ons eiland en ons te kiezen voor uw verblijf! We kijken ernaar uit om U weer te ontvangen in ons kleine paradijs.

Beoordeeld op 30 juni 2019

Voor de tweede keer naar dit hotel. Doen we anders nooit. zegt genoeg toch. Heerlijk rustig hotel met een mooi verzorgde tuin. Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. We hadden deze keer een nieuw "huisje". Gaia Garden echt een aanrader.

Kamertip: Wij willen liever geen kamer bij het zwembad. Liefst achter, daar is het heel rustig. Maar het is nergens echt druk.
Datum van verblijf: juni 2019
GaiaGarden, Manager van Gaia Garden Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 juli 2019

Geachte Gast,
We kijken ernaar uit om U weer te ontvangen in ons kleine paradijs.

Beoordeeld op 24 november 2018 via mobiele applicatie

Personeel is geweldig behulpzaam en persoonlijk waardoor je je gelijk thuis voelt!
Kamers eenvoudig maar netjes en schoon.
Griekse keuken is geweldig waarbij Gaia Garden ook nog eens thema avonden houden waarbij ze specialiteiten serveren!
Top omgeving net buiten het centrum van Kos stad waardoor het op resort erg rustig is. In combinatie met goede bedden is een goede nachtrust verzekerd. Op 5 min fietsen naar het centrum/strand. Fietsverhuur tegenover het hotel, erg makkelijk.
Kortom geweldige vakantie gehad waarbij ik Gaia Garden voor 2019 alweer geboekt heb!!! ☀️

Datum van verblijf: oktober 2018
GaiaGarden, Manager van Gaia Garden Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 november 2018

Geachte Gast,
We kijken ernaar uit om U weer te ontvangen in ons kleine paradijs.

Beoordeeld op 24 oktober 2018 via mobiele applicatie

Rustig gelegen hotel in het groen, mooi verzorgde tuin met bloemen en planten.
Comfortabele kamers met airco, balkon en terras.
Speeltuin voor kinderen.
Vriendelijk behulpzaam personeel.
Uitgebreide menu en dranken.
Niet ver van strand en op wandel/fietsafstand van de stad.
Een aanrader voor gans de familie

Reistype: Reisde alleen
GaiaGarden, Manager van Gaia Garden Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 oktober 2018

Beoordeeld op 18 oktober 2018 via mobiele applicatie

Voor de 3de keer verbleven in dit hotel. Wat wij er het meest waarderen is de gemoedelijke sfeer. Het is gezellig, maar ook rustig. Het personeel is erg vriendelijk, doen er alles aan dat iedereen het naar zijn zin heeft.
Wij huren altijd even een fiets aan de overkant, zodat je makkelijk even naar de stad of strand kunt fietsen.

Wij komen zeker terug.

Datum van verblijf: oktober 2018
GaiaGarden, Manager van Gaia Garden Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 oktober 2018