“Helaas niet zo gezellig als verwacht”
Beoordeling van Filarakia

Filarakia
Geclassificeerd als nr. 119 van 242 Restaurants in Kos Town
Keukens: Grieks
Dineropties: Na sluitingstijd
Dineropties: Na sluitingstijd
3 weken geleden beoordeeld

We hebben hier zojuist lekker gegeten. We moesten wel lang wachten voordat het eten er was, maar ach het is vakantie dus dat mag de pret niet drukken.Het was niet druk, maar desondanks werden we aan ons lot overgelaten. Toen we klaar waren met het eten kwam er pas iemand. Dit bleek een manager te zijn. We hebben aangegeven dat het eten lekker was, maar dat de penne met zalm wat weinig was, andere portie waren prima. Hierop werd gezegd dat dit de standaard hoeveelheid was. Het wachten op de rekening duurde ook lang, omdat men ons vergeten was. Uiteraard kan dit gebeuren en werd keurig gecompenseerd met een alcoholisch drankje van het huis. Toen we weg gingen kwam er wel iemand naar ons toe. Toen hadden wij er geen zin meer in. We hebben zelfs geen toetje genomen omdat we toch wel teleurgesteld waren.
Een tip: Geef alle gasten even veel aandacht!

4 weken geleden beoordeeld

Heerlijke sfeer, goed eten, personeel weet je enorm in de watten te leggen. Originele gerechten op de kaart en buiten de kaart om ook veel keuze.

14 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Een top restaurant! Het is enorm sfeervol met een ontspannen sfeer. Het personeel is hier altijd gastvrij en vrolijk. Het eten is divers maar van zeer hoge kwaliteit. Het menu bestaat uit een aantal standaard gerechten en een dagmenu met verse gerechten. Het laatst genoemde is naar mijn mening de beste keuze. Zijn hier al een aantal keer geweest en komen hier zeker weer terug.

8 augustus 2021 beoordeeld

We hebben geweldige dagen bij FILARAKIA op het strand mogen beleven met een super sfeer en bediening.
s’Avonds genoten van heerlijk sfeer en gerechten. Mooi restaurant met vriendelijke bediening.

4 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Wel leuke ambiance maar niet de kwaliteit van eten waar we op gehoopt hadden. Ze hadden stroom storing leken daar wat door in paniek we hebben mochten niet een bestelling plaatsen (er werd ook niet gekeken naar wat wel kon) vlak voordat we op wilde stappen kwam er toch nog iemand die wat wilde regelen (bleek dat ondanks de storing van alles nog wel te kunnen). Dus kans gegeven eten was gewoon niet wat we er van verwacht hadden. Prijs kwaliteit service was niet echt in verhouding

Datum van bezoek: augustus 2021

Reizigers die Filarakia bekeken, bekeken ook

In Filarakia geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.