“Verrukkelijk en lief”

Geclassificeerd als nr. 1 van 239 Restaurants in Kos Town
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd
7 augustus 2020 beoordeeld

Heerlijk gegeten, lieve mensen. Heel ingetogen en dankbaar voor je komst. Vragen hoe het smaakt, maken een praatje, maar zeker niet opdringerig.

Prima gerechten. Gewoon goed. Voor ons veel te veel. Jammer dat we wat moesten laten staan. Heerlijke ouzo gekregen van het huis.

Wij raden het aan.

De buurman van dit restaurant was anders buitengewoon onbeleefd. Tarzan zouden wij dan ook zeker niet aanraden. Hij brandde deze overheerlijke taverne af. Ook wilde hij ons een hand geven. Dit niet te willen ivm. Corona gaf hij aan dat ‘wij’ als Nederlanders Corona naar Kos brengen en niet hij zelf.

Kies lever deze lieve mensen met heerlijk eten, dan deze nare man.

Datum van bezoek: augustus 2020
378abrahamh, Ιδιοκτήτης van Plaza Beach Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 augustus 2020

Thank you very much for your visit Glad to hear that you have enjoyed our kitchen and our hospitality. We will be happy to see you again. Have a great holidays.

6 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten en gedronken. Leuke eigenaar die ook een leuk praatje komt maken. De sfeer is er ook erg prettig. Een hele goede aanrader!

Datum van bezoek: augustus 2020
378abrahamh, Ιδιοκτήτης van Plaza Beach Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 augustus 2020

Thank you very much for your visit. Glad to hear that you have enjoyed our kitchen and our hospitality. We will be happy to see you again. Have a great holidays

5 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens onze vakantie op Kos (tijdens Corona) twee keer heerlijk gegeten! Het personeel is gezellig en goede kwaliteit/prijs verhouding! Dit leuke restaurantje aan het strand is dus absoluut een aanrader!

Datum van bezoek: augustus 2020
378abrahamh, Ιδιοκτήτης van Plaza Beach Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 augustus 2020

Thank you very much for your nice review. Glad to hear that you enjoyed our kitchen and our hospitality. We will be happy to see you again. Have a nice day☀

5 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Net terug van een lekker diner bij plaza beach. De zwaardvis was zalig! Vriendelijke bediening en koffie en ijs van het huis.
Ook leuke jaren 80 muziek en fijn om over zee te kijken!

4 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

In Corona tijd hier gegeten. Was super en een echte aanrader. Dineren aan het strand en alles wordt vers gemaakt. Gastvrije eigenaar waarbij niks te veel is. Abraham and staff, thank you for the great night!!

Datum van bezoek: augustus 2020
378abrahamh, Ιδιοκτήτης van Plaza Beach Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 augustus 2020

Reizigers die Plaza Beach Restaurant bekeken, bekeken ook

In Plaza Beach Restaurant geweest? Deel je ervaringen!