“Erg leuk restaurant”

Keukens: Grieks
Dineropties: Na sluitingstijd
Dineropties: Na sluitingstijd
5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Vanavond gegeten bij Ambrosia we werden gastvrij ontvangen door het personeel rond 19.15uur het was er nog lekker rustig. Dit veranderde in een half uur tijd het zat bomvol! Wat wordt er hier hard gewerkt maar dit terzijde. Het eten was gewoon goed niets op aan te merken dus een aanrader voor iedereen

Datum van bezoek: augustus 2021
Kalliopi P, Marketing van Ambrosia Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 week geleden

Thank you for taking the time, we will take your feedback into consideration and improve our services as much as we can.
We hope to see you again!

19 augustus 2021 beoordeeld

Goed eten echt heel lekker eten hebben ze hier vult heel goed goede service cold beer niet duur Aanrader om hier heen te gaan

19 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten en drinken echt super lekker vriendelijke personeel alle fris dranken zijn lekker ook al het eten is lekker iedereen is vriendelijk hier

14 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke gegeten bij Ambrosia.
Voor lekker eten en een echte Griekse beleving is dit gezellige restaurant een aanrader.
Een gastvrij en echt Grieks restaurant!

14 augustus 2021 beoordeeld

Super mooi uitzicht vanaf dakterras! Eten was allemaal erg lekker en goede wijn. Het personeel was super vriendelijk.

Reizigers die Ambrosia Restaurant bekeken, bekeken ook

In Ambrosia Restaurant geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.