Eigenlijk kan elke ervaring die ik hier lees wel waar zijn, het is hoe je ermee omgaat. Wij hebben een fijne vakantie gehad maar dit hotel heeft wel heel wat aandachtspunten, dit afzettend tegen het 4 sterren is het het geld niet waard.
We zaten op de 4de en daar waren de kamers vernieuwd, helaas alleen de kamers want de badkamer hadden ze niet meegenomen hierin. Douchen in bad, een te kort en vies douchegordijn, met mijn 1,84 kon ik niet eens onder de douche staan, vieze kitranden etc. Verschillende nederlanders gesproken die in een bungalow zaten dat schijnt nog minder te zijn.
De frisdranken zijn zoals in elk all-in met water aangelengde siroop, alleen hier was de smaak wel heel erg ver te zoeken. De cocktails waren daarin tegen weer veel en veel te zoet. Bier en ouzo waren wel goed.
Een schappelijke bak koffie is er alleen tegen betaling te krijgen. Het ontbijt is smaakloos en elke dag hetzelfde, gelukkig zijn de griekse yoghurts altijd smaakvol. Lunch en avond eten was weinig keuze, het had wel smaak maar na 3 dagen ben je er wel klaar mee.
Voor kleine kinderen ben je beperkt tot friet en pasta meer is er voor heb niet te kiezen.
De medewerkers aan de entree lachen nog wel maar in restaurant en achter de bar kon er geen lachje meer vanaf (wellicht door einde van seizoen maar toch...)
Handdoekleggers kwamen van een koude kermis thuis, tussen 8:00 en 9:00 worden de handdoeken die te lang liggen weggehaald. Bedjes bij het zwembad en parasols te kort, een bij elkaar geraapt zooitje van 3 verschillende soorten bedjes en tafeltjes, veel kapot en doorgezakt.
Bedenk dus goed of je hiermee om kan gaan.... Wij hebben ons best vermaakt en zijn veel buiten het hotel gaan eten en drinken. Maar kom je echt voor de All in dan zou ik deze echt overslaan.
Een excursie kun je makkelijk via miranda tours en gifts regelen, zowel face 2 face als online of middels app. lekker in nederlands en goede service