“Aanrader!”
Beoordeling van Sofra Restaurant

Sofra Restaurant
Geclassificeerd als nr. 88 van 242 Restaurants in Kos Town
20 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten tijdens de vakantie. Leuk klein eethuisje. Super nette medewerkers, gastvrij en attent. Wij gaan hier deze vakantie zeker nog een (paar) keer eten. Aanrader, dikke 10!

Datum van bezoek: augustus 2021

16 juli 2021 beoordeeld

Het eten is hartstikke goedkoop en het is heel lekker eten. Goeie gyros en typisch griekse drank. Het personeel is heel vriendelijk.

Datum van bezoek: juli 2021
14 augustus 2020 beoordeeld

Super lekkere en authentieke mediterrane gerechten. Het restaurant wordt gerund door de vriendelijke eigenaar en zijn vrouw. Kwaliteit van het eten is erg goed en vriendelijk geprijsd.

14 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed eten uitstekende kwaliteit. Vegetarisch,grill, mezedes (tapas). Eigenaar en zn vrouw koken en serveren. Altijd vriendelijk. Goede sfeer

14 augustus 2020 beoordeeld

We komen hier elk jaar terug om 'mezedes' (hapjes) te eten. Het is allemaal heel lekker! De bediening is ook goed en er is een gezellige sfeer

Reizigers die Sofra Restaurant bekeken, bekeken ook

In Sofra Restaurant geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.