“Na aanraden van quad verhuur”
Beoordeling van Giameze

Giameze
Geclassificeerd als nr. 26 van 239 Restaurants in Kos Town
6 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Na aanraden van quad verhuur hier gaan eten. Het eten was perfect en niet duur! Wij gaan morgen weer

Datum van bezoek: augustus 2020

29 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel leuk restaurant midden in een woonwijk, weg van alle drukte op de Boulevard. Je besteld daar middelgrote gerechten ( grote tapas zeg maar). We waren met 3 personen en bestelden 6 gerechten en zaten echt vol. Kwaliteit is zeer goed, goede bediening en prijs was verbazingwekkend laag. Aanrader!!!!

Datum van bezoek: juli 2020
23 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk hapjes gegeten. Er eten ook locals wat op zich al wat zegt. De bediening is er vriendelijk. Vooraf krijg je een welkomstdrankje. Wij hadden voor 4 personen 4 bordjes besteld -de keuze door de chef laten doen- wat voldoende voor ons was. Aanrader!

Datum van bezoek: oktober 2019
18 oktober 2019 beoordeeld

Heel leuk mezze restaurant wat vooral populair is bij locals. Vooraf krijg je een drankje van het huis! Ze komen langs met een grote schaal waarop de koude mezzes staan. Zien er geweldig uit en smaken ook goed. Vlees was ook erg lekker, net zoals de courgette en aubergine sticks. Een leuke plek met goed eten!

Datum van bezoek: oktober 2019
9 oktober 2019 beoordeeld

Mezes zijn kleine griekse gerechtjes (zeg maar griekse 'tapas') dit is een modern restaurantje op een hoek van de straat met snelle gezellige bediening. De gerechtjes zijn niet alledaags, gewoon verrassend en erg lekker en vers. Aanraders zijn vooraf met of zonder brood: schoteltje: bietensalade, tonijnsalade en witte bonen en daarna pannetjes: gebakken kipstukjes, gebakken lever, garnalen in knoflook olie.

Datum van bezoek: september 2019

Reizigers die Giameze bekeken, bekeken ook

In Giameze geweest? Deel je ervaringen!