ZenHotels.com
Venlo, Nederland
Modern hotel.
Beoordeling van Grand Hotel Selinunte
4,0 van 5 bollen19 sep 2018 beoordeeldvia mobiele applicatie
Modern hotel met zwembad. Wel lawaaiig bij zwembad door luide muziek. Kamer is mooi en schoon sanitair is goed. Bed is groot. Alleen WiFi wekt slecht en restaurant is erg gehorig. Eten in buffetvorm. Kamer heeft balkon en mooi uitzicht.
Datum van verblijf: september 2018Reistype: Bezocht met vrienden
Is er een probleem met deze beoordeling?
0.8 km van Grand Hotel Selinunte
Agoda.com
Geen toeslagen, alleen geweldige aanbiedingen
  • ZenHotels.com
    • Booking.com
    8.2 km van Grand Hotel Selinunte
    Meer hotels in Castelvetrano bekijken
    Beoordeeld op 26 september 2017 via mobiele applicatie

Hotel is / oogt wat verouderd, personeel is wel vriendelijk. Ontbijt is een zoals ik het noem een standaard Italiaans ontbijt buffet. Veel zoetigheden helaas wat minder vers fruit, de cappuccino was redelijk. Zwembad is mooi aangelegd en geeft het hotel wat luxe uitstraling. We hebben echter eerst gebruik gemaakt van het strand. Hiervoor kun je of met een gratis pendelbus if zelf met de auto rijden, tot aan het begin van het natuurgebied waar je doorheen wandelt ( ca 800 meter) over een houten vlonder pad. Je ziet tijdens de wandeling veel kleine salamanders! Op het strand kun je gratis gebruik maken van de strandbedden en de parasol. Het strand zelf was wat rommelig. Het strand tentje is 500 meter lopen van de strandbedden. We hadden daar 2 bier besteld maar de prijs van 5 euro was tamelijk hoog. Vanuit het hotel kun je wel gemakkelijk naar parco archeologico, Agrigento, we hebben daarnaast 50 km verder in de buurt van Erclea Minoa hele leuke stranden gevonden met prima beach tentjes. Bij Capo bianco zit nog een archeologische opgraving, echter minder indrukwekkend dan parco archeologico in Selimunte. Bij het museum kun je een wandeling maken naar pointo bianco, je hebt wel mooie panoramische vergezichten zie foto

Datum van verblijf: september 2017
    Beoordeeld op 1 augustus 2017 via mobiele applicatie

Prima accomodatie, alleen het restaurant is ON Italiaans. Lijkt wel een aanval op een buffet. Binnen afzienbare tijd leeg gerooft. Slechte kwaliteit, koud en zeer beperkt. Lijkt wel een kippenhok, personeel doet zijn best.
    Echt geen aanrader. Er is geen alternatief in de buurt. De omgeving rondom het hotel is armoedig.

Datum van verblijf: augustus 2017
    Beoordeeld op 28 mei 2017

Voor wie niet veel over heeft voor luxe is dit een prima hotel. Rustig gelegen, enkele km's buiten het dorp. Ruime parkeergelegenheid, royale kamer met wat hard bed en summiere sanitaire voorzieningen. Maar ook een royaal balkon met uitzicht op een prachtige tuin, zwembad en zee.
    Voor €67 inclusief ontbijt en gratis parkeren een aanrader qua prijskwaliteitsverhouding.

Kamertip: Vlak bij de archeologische hotspot van Selinunte
    Datum van verblijf: mei 2017
    Beoordeeld op 19 maart 2017 via mobiele applicatie

Prima hotel, goed verzorgd ontbijt en het buffet is ook prima. Maar het hotel ligt nogal afgelegen, het strand ligt een eind verderop(er gaat een pendelbus van het hotel) In de omgeving ook niet erg veel te beleven, behalve de opgravingen.

Datum van verblijf: juni 2016
    Beoordeeld op 23 juni 2016 via mobiele applicatie

Echt een hotel voor gasten op doorreis. Geen inspirerende omgeving.
    Kamer was oké, geen overbodige luxe maar alles erop en eraan. Voor de douche moet je niet te breed zijn!
    Dinerbuffet wat goed. Ontbijt ook.

Datum van verblijf: juni 2016
    Reistype: Reisde alleen