28 september 2015 beoordeeld

3 nachten hier met plezier verbleven. Ruime, schone kamer, compleet met airco tv, koelkast en voor de deur een bankje om gezellig buiten te zitten (waar wij wifi bereik hadden) en een wasrekje.
De personen achter de receptie waren zeer vriendelijk, ook degenen bij het ontbijt, in tegenstelling tot de onvriendelijke personen tijdens het diner in het aparte restaurant.
Maar het eten maakte dat helemaal goed: aandacht ook aan de opmaak gemaakt, maar met name de samenstelling en smaak, die wij als uitstekend hebben ervaren.....3 keer.echt heerlijk daar gegeten!
Het zwembad is mooi aangelegd, schoon en niet te koud, niet te warm.
Al met al vonden wij het een fijn verblijf, ook om een langere periode te verblijven.

Verbleef: september 2015
7 augustus 2015 beoordeeld

kom tot rust in deze oase. Veel groen, prachtige tuin uitstekend restaurant. Royaal zwembad. Keurige kamers prima ontbijt met regionale producten. Op prettige afstand van zee en bezienswaardige steden

Kamertip: Wifi was uitsluitend op het terras bij de receptie van redelijke kwaliteit.
  • Verbleef: augustus 2015, reisde met een partner
29 juli 2015 beoordeeld

De vele agriturismo's die we al deden lijken ver weg van dit concept, er is geen familiale sfeer en een snel en kort ontvangst zonder persoonlijk contact. Ze produceren olijfolie op grote schaal, dat is de enige rede waarom ze zichzelf agriturismo mogen noemen. Het had eerder een hotelconcept, met de mogelijkheid om een vast menu te eten 's middags en 's avonds (dit hebben we niet getest). De kamer was ruim en er was airco, de tegels in de badkamer waren aan vervanging toe (verkleuring en schimmel). De vele vakantiehuisjes op het domein worden vaak voor een weekend gehuurd door Italianen waardoor het nogal druk kan zijn aan het zwembad. Bij het ontbijt was er geen vers brood, enkel brood om te tosten (maar helemaal niet lekker om ongetoast op te eten). Er zijn kleffe industriële sandwiches te verkrijgen met wat charcuterie en verder is er een heel groot overaanbod van zoetigheden. Op maandag was de keuze veel beperkter en was het duidelijk dat we de overschot kregen van het voorbije weekend toen de meeste weekendvakantiegangers waren vertrokken. Deze agriturismo is geen aanrader.

Kamertip: Voor wifi op de kamer kies je een kamer dicht nij de receptie.
  • Verbleef: juli 2015, reisde met familie
11 juni 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Ligging niet erg gezellig,groot agrariturismo niet knus,slechte kennis van talen,kamer 63 slecht matras,lekkende airco en kapotte koelkast,eten matig dus al met al geen reden voor herhaling.Zwembad met lekker water alleen niet altijd even schoon. En zoals vele agrariturrismoos in Sicilië veel overlast van geblaf van zweefhonden in de nacht.

Verbleef: juni 2015, reisde met vrienden
3 oktober 2014 beoordeeld

3 nachten verbleven in deze accommodatie. Mooie oprijlaan tussen de olijfbomen, mooie kamers met goede douche en alles ook schoon. Een groot en kleiner zwembad.
Wij vonden het wel was massaal met 26 kamers. In het restaurant zaten wij erg op elkaar. Het eten werd met zorg bereid, maar was niet bijzonder. De bediening riep de associatie op met Fawlty Towers. Rommelig en niet gestructureerd. Ook was er karaoke 's avonds waardoor er een campinggevoel ontstond. Dat is niet ons ding.
Er liepen lieve honden op het terrein, maar die poepten overal. In het gras was het opletten. Geen aanbeveling als je een rustig agriturismo zoekt.

• Verbleef: september 2014, reisde met een partner