“Gezellig uiteten”

La Fenice
Geclassificeerd als nr. 8 van 73 Restaurants in Puerto de Mogan
18 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten.
Het restaurant zit aan een gezellige pleintje waar de Spanjaarden s’avond bijeenkomen.

De gastvrouw en heer zorgen voor een vriendelijk ontvangst.

De pizza’s en pasta zijn echt een aanrader.

Gewoon genieten !

Datum van bezoek: augustus 2021

5 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een ontzettend leuk restaurant op een bruisende locatie. De gerechten die wij hebben besteld smaakten super! Een echte aanrader.

Datum van bezoek: oktober 2019
11 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk klein tentje. Super vriendelijk personeel zowel bediening als koks. En natuurlijk niet onbelangrijk heerlijk gegeten!!!! We kwamen hier per toeval terecht om dat de andere restaurants die we hadden uitgezocht niet open waren maar zeker de moeite waard!!!

Datum van bezoek: september 2018
17 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Klein restaurant met leuke veranda en aardige menukaart. Personeel is vriendelijk, maar beperkt servicegericht. De wijn per glas wordt rijkelijk geschonken (grote volle glazen), dat is een plus! De stoelen en tafels op het terrasje op straat staan zo dicht op elkaar dat je nauwelijks kan bewegen, dat moet beter. De pasta was goed en smakelijk, de pizza had een goede bodem, maar de smaak viel mij tegen. Wij hebben beter gegeten in de omgeving, maar het was OK.

Datum van bezoek: oktober 2017
28 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is moeilijk tussen de toetistische restaurants iets leuks te vinden maar dit was een goede zet.
Huisgemaakte pasta's met aparte smaak combinaties en vriendelijke bediening met verstand van horeca.
Aanrader dus
Ook lekkere cocktails voor na (of voor) het eten

Datum van bezoek: juli 2017

Reizigers die La Fenice bekeken, bekeken ook

Puerto de Mogan, Mogan

In La Fenice geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.