Yellow Boat Mogan Boat & Snorkel Excursions

vanaf 52,42 US$
vanaf 64,33 US$
vanaf 655,24 US$
Beoordeeld op 13 augustus 2020 via mobiele applicatie

Had deze excursie al in Nederland gevonden, en dus later ook geboekt. Top! Geen grote boot à la “haringen in een ton” maar echt zeer “knus” en persoonlijk. Vooraf al een paar keer contact gehad en bij parkeren (tegen betaling, redelijke prijs, in de haven) werden wij al hartelijk toegezwaaid door Rubèn en Martha.
We kregen een mooi plekje op de boot en zijn inderdaad 3 uur weg geweest. Martha aan het roer en Rubén oprecht geïnteresseerd zorgend voor alle gasten.
Eenmaal op de snorkelplek werd alles uitgebreid en vol geduld uitgelegd, inclusief de vissen die je zou kunnen spotten. Ook al was het snorkelen zelf niet heel spectaculair was (en dat was precies wat we verwacht hadden), is tijdens deze trip wel alles er uitgehaald wat er in zit.
Tijdens de trip waren alle drankjes inclusief en daar werd ook echt niet moeilijk over gedaan. Naar wens werd telkens verse sangria bereid. Verder ook heerlijke tapas, die ongevraagd telkens weer werden aangevuld tot je geen pap meer kon zeggen.
Echt super leuk om mee te maken!! Een aanrader.
Daarna zelf Mogán ingelopen wat mooi en pittoresk is. Helaas wordt de middenstand hier geregeerd door Chinezen en Indiase mensen en is er weinig authentieks meer aan. 2 waterijsjes (die gezien de vorm en ijskristallen nog dateerden van 2018-2109) kostten ons maar liefst 7 euro. Natuurlijk hebben wij dat niet “gepikt” maar eigenlijk wil je dit soort gedoe niet op je vakantie. Mogán dus zeker even bewandelen maar zou er verder niks uitgeven.
Oplichters!

yellowboatmogan, Gerente van Yellow Boat Mogan Boat & Snorkel Excursions, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 augustus 2020

Beoordeeld op 23 juli 2020 via mobiele applicatie

Hele fijne boottocht gemaakt waarbij aan alles gedacht is. Vriendelijke bediening door Rubén en Martha. Reserveren ging ook top.

De tocht is lekker rustig waarbij je op het zonnedek lekker kunt bruinen en kletsen met je medepassagiers. Daarna gesnorkeld op een plek vergeven van vissen. Tijdens de ervaring maakte Rubén ook nog foto's, waardoor je ook geen gekke capriolen hoeft uit te halen met je telefoon. Na het snorkelen staat een overheerlijke tapas lunch voor je klaar je die zo vaak bijgevuld wordt als je wilt. Wij gingen uiteindelijk rollend van de boot. Ook alle soorten drankjes waren aanwezig, hetgeen wat allemaal inclusief de prijs is. Echt top geregeld.

Beoordeeld op 22 juli 2020 via mobiele applicatie

We hebben een hele leuke excursie gehad, Ruben en Martha maken het iedereen naar de zin! Mooie natuur, lekker gesnorkeld en gegeten. Een echte aanrader

Thank you for letting us to share a bit of your holidays!

See you next time you come to the island,

Ruben & Marta

Beoordeeld op 5 maart 2020 via mobiele applicatie

Aanrader. Ik heb niet eerder gesnorkeld en dit was echt leuk om mee te beginnen. De sfeer aan boord was gezellig en ongedwongen. De bemanning was zeer vriendelijk en gaf iedereen aandacht. Kleine groep, ongeveer 20 mensen. Je kon zonnen op het bovendek. De lunch was eenvoudig,maar smakelijk.

Datum van activiteit: maart 2020

Beoordeeld op 7 februari 2020 via mobiele applicatie

Erg leuk! Enorme aanrader, ook wanneer je nog nooit eerder hebt gesnorkeld. Lekkere lunch, goed verzorgd. Ruben maakte fotos die je paar dagen daarna opgestuurd kreeg via de mail.

Datum van activiteit: februari 2020
yellowboatmogan, Gerente van Yellow Boat Mogan Boat & Snorkel Excursions, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 februari 2020