Roel K
Helmond, Nederland

Familie hotel

5,0 van 5 bollen8 aug 2023 beoordeeldvia mobiele applicatie
Twee weken vakantie gevierd met mijn vrouw en zoontje van 2,5 jaar.
Vooral het splash park, peuterbad, groot balkon, minidisco en ballenbak zorgde voor een grote glimlach op het gezicht van mijn zoontje. Zelf vond ik het prettig dat ons appartement twee airco’s had, in de woon en slaapkamer. Loopafstand naar haven en strand is goed te doen, supermarkt tegenover het hotel, goede en vriendelijke housekeeping . Na een week had ik problemen met de WiFi, werd binnen een dag opgelost. Hotel heeft ook een wasmachine en droger, was erg fijn zo hoefde we minder kleding mee te nemen.

Paar minpuntjes, bij het zwembad was het erg druk met ligbedjes, nodigde niet uit om er te gaan liggen, bij het peuterbad gelukkig wel genoeg ruimte voor de ligbedjes. Mogelijk kunnen ze bij de bubbelbaden die bij het peuterbadje liggen afschermen met een hekje nu kon mijn zoontje daar gewoon inspringen 😱😱. Hotel is wat gedateerd, heb me hier niet aan gestoord. snackbar bij ballenbak viel tegen, bediening traag en half koude pizza.
Datum van verblijf: augustus 2023
Reistype: Bezocht met familie
Is er een probleem met deze beoordeling?
Tanja Tremmel, Owner van Apartamentos Cordial Mogan Valle, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 9 aug 2023
Dear roel1996,

We are delighted that you, your wife, and your little son enjoyed your two week holiday at Cordial Mogán Valle! We are delighted to hear that you enjoyed your stay with us so much and it is heartening to know that our splash park and the rest of our facilities brought such joy to your son.

We apologize for the crowded pool area dnd the snack bar disappointment and we have taken all your feedback on board and this will be used constructively to perfect our Cordial experience.

Thank you for choosing us for your family vacation. We look forward to the possibility of welcoming you back in the future for more cherished memories.

Best regards,
  • Booking.com
  • ZenHotels.com
  • eDreams
0.3 km van Apartamentos Cordial Mogan Valle
APT.D. Terraza privada con vistas al mar
  • eDreams
0.9 km van Apartamentos Cordial Mogan Valle
Aan het strand
  • Vio.com
Zwembad
View from the roof terraces all around us and out to the cliffs and sea
  • Lol.travel
Zwembad
Лас Брисас Моган Апартаменты (спальня)
    0.9 km van Apartamentos Cordial Mogan Valle
    Pension Playa
    2.3 km van Apartamentos Cordial Mogan Valle
    Meer hotels in Puerto de Mogan bekijken
    Beoordeeld op 21 juli 2022 via mobiele applicatie

We werden vriendelijk ontvangen en waren positief verrast over de ruime kamers. We hadden een superieur appartement. Het was schoon, zeer nette badkamer en het balkon was geweldig. Heerlijk ruim en lekker veel zon. Gelukkig ook genoeg schaduw door de zonnedoeken. De rest van het appartement incl. de bedden was niet bijzonder. Gewoon prima. We hebben goed geslapen, ook mede doordat het niet gehorig is. Heerlijk rustig in de avond/nacht.

We hadden geboekt incl. ontbijt. Dat is wel prettig. Het eten was oké, genoeg keuze en lekker veel fruit. Het was echter sfeerloos. Dit geld trouwens voor het hele hotel. Leuk maar niet heel veel sfeer en een beetje verouderd. De openbare ruimte met bar en podium was niet super. De optredens en mini disco waren binnen terwijl iedereen lekker buiten zat. Buiten heb je ook een kleine “monkey town” zoals mijn kinderen dit noemen. Dit was wel grappig. Prijzen van ijsjes en drinken vond ik wel vrij duur. Speeltuin was zeer slecht.
    Zwembaden waren heerlijk, schoon en leuk aangelegd. Het waterspuitpark is niet bijzonder maar leuk voor kinderen onder de 4 jaar. Groot voordeel: Welke tijd we ook naar één van de zwembaden gingen. Er waren altijd wel lege bedjes. Geen handdoekje leggen. Veel Spaanse, Duitse en Engelse gasten maar zeker ook Nederlanders.
    Sommige schreven dat het een doolhof is. Dit klopt wel een beetje, maar als je de routes kent die voor jouw belangrijk zijn is er niks aan de hand.
    Kortom voor een driesterren hotel is het Top!

Over Top gesproken. Puerto de Mogán.
    Dit was de reden dat we voor dit complex hebben gekozen. Wat een top plaats!
    Het complex ligt dicht bij wat winkeltjes en een fijne supermarkt. De huurauto kan je dicht bij het hotel parkeren.
    Het plaatsje incl. het strand, haventje en eet- en drinkgelegenheden is geweldig (10 min lopen vanaf het complex).
    100% een aanrader om in dit plaatsje te verblijven en met de auto op stap te gaan.
    Geweldige vakantie gehad!!

Datum van verblijf: juli 2022
    Beoordeeld op 12 juni 2022

In mei geweest met 2 personen (moeder & jongmeerderjarige zoon).
    Erg fijn complex, ruime schone kamers, badkamer prima om orde (wel handdoek voor de opening leggen). Bedden wat hard, maar dat vonden wij juist fijn. Het balkon is heerlijk ruim, met ligbedden, een eethoek en zelfs een buitendouche. Helaas geen ochtendzon op het balkon, maar dan kun je wel rustig uitslapen als je wilt.
    Eten hebben we daar niet gedaan, meer dan voldoende eettentjes in de buurt.
    Mooie schone zwembaden, alles was toen wel (lekker) rustig. Vriendelijk personeel.

Erg genoten, we komen hier zeker weer terug!

Datum van verblijf: mei 2022
    Beoordeeld op 13 februari 2022

Fantastisch verblijf gehad in dit mooie complex. Balkon is heerlijk groot met ligstoelen en een eethoek. Had twijfels over kunstgras op het balkon maar ben nu enthousiast. Heerlijk zacht aan de blote voeten. Diverse zwembaden en grote zwembad ligt in mooie tuin. Ben je met een baby of peuter dan is het splash park volgens mij fantastisch voor de kleintjes. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Na een dag een telefoontje of alles naar wens is. Melding gemaakt dat ijskast niet heel goed koelt. Binnen 5 minuten al onderhoudsmijnheer met een nieuwe ijskast. Als ik 1 minpuntje moet noemen dan is het gebrek aan pannen. Slechts 1 megapan, kon met gemak een pan soep voor 10 personen koken.. hierdoor onvoldoende ruimte voor koekenpan op de kookplaat. Even improviseren tijdens het koken. Supermarkt voor het complex. Alles verkrijgbaar en ideaal om sochtends voor het ontbijt vers brood te halen. Strand is op 15 minuten lopen. Puerto de Mogan is verreweg het leukste stadje op Gran Canaria. Leuk strand, gezellige restaurantjes etc. Vooral geschikt voor (jonge) gezinnen en stellen. Voor feestende jongeren minder geschikt. Geen discotheken e.d.

Datum van verblijf: februari 2022
    2  Bedank A. Douma M
    Beoordeeld op 23 oktober 2021 via mobiele applicatie

Perfect ruim appartement van alle gemakken voorzien. Wordt 5 per week schoongemaakt. Ook de locatie is perfect. Indien met auto is de parkeergarage ideaal omdat in het dorp parkeren altijd heel druk is.

Zwembad ligt mooi en geeft uitzicht op zee.
    Vriendelijk personeel

Datum van verblijf: september 2021
    Beoordeeld op 6 september 2021

Voor het tweede jaar hier geweest. Een heel fijn appartement. Wederom gebruik gemaakt van half pension. De keuze blij lunch en diner is groot; ook voor de kinderen (7 en 11) genoeg te vinden.

Bij navraag bleek dat de avond-animatie geschrapt was als gevolg van de corona-maatregelen. Dat is jammer, maar natuurlijk wel mee te leven.

Zwembaden prima, gezien de maatregelen moesten we een beetje opletten met de afstanden onderling, maar prima te doen.

Puerto de Mogan is een heerlijke plaats om te verblijven; een dagje met de "Yellow boat" is zeker een aanrader.

Ik ben zeer blij dat Cordial Mogan Valle de corona-crisis lijkt te hebben doorstaan en we verheugen ons op ons volgende verblijf.

Datum van verblijf: augustus 2021