Opslaan

Beoordeeld op 17 augustus 2020
MathieuBelgie
via mobiele applicatie
Zout en verder niks

Op ons fietstochtje van Tigaki naar Marmari langs het zoutmeer gereden. Een beetje moeilijk ... meer lezen

Beoordeeld op 14 september 2018
983ren_a
Hoofddorp, Nederland
via mobiele applicatie
Lees alle 328 beoordelingen

Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Kos-Stad
vanaf 101,36 US$
Aquatica Waterpark op Kos
43 beoordelingen
vanaf 16,69 US$
vanaf 511,07 US$
vanaf 38,15 US$
Beoordeeld op 17 augustus 2020 via mobiele applicatie

Met de auto rond het meer gereden, en we hadden blijkbaar geluk want aan de westkant zaten enkele flamingo’s en honderden andere vogels.

Langs het meer kan je op bepaalde plaatsen roze stroken zout zien.

Goede schoenen aandoen, want je moet wel door slijk stappen om ze goed te kunnen zien

Datum van activiteit: augustus 2020
Beoordeeld op 14 augustus 2019 via mobiele applicatie

Dit zoutmeer voor de 3de x bezocht
nu zaten er flamingos oud en verlaten gebied wel spannend hoor
lopend of fietsend is het goed te doen

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 26 juni 2019 via mobiele applicatie

Wij hebben met bloed zweet en tranen naar dit meer gefietst, 28km. We komen aan en een kadaverlucht komt ons tegemoet.vies groen sop op het meer.
Teleurgesteld zijn we snel weer weggegaan. Veel te heet om deze moeite te doen voor die stinkplek. Wel mooi uitzicht als je geen reukvermogen hebt kan je hier wel even lekker staan.

Datum van activiteit: juni 2019
Beoordeeld op 4 juni 2019

Geen spannende attractie. De flamingo's zijn er niet het hele jaar rond en die wij zagen zaten ook nog eens heel ver weg.

Datum van activiteit: mei 2019
Beoordeeld op 5 oktober 2018 via mobiele applicatie

Zeker de moeite waard om er even te gaan kijken of je vogels of flamingo s ziet is afwachten
Wij kwamen er langs met de jeepsafari en zijn er kwartiertje gestopt toch bijzonder stukje natuur
Zou er niet speciaal voor heen rijden maar als je in de buurt ben zeker even gaan kijken

Datum van activiteit: oktober 2018