Leg de laagste prijs van deze websites vast
Destinia.com
eDreams
Priceline
Beoordeeld op 1 juni 2022

we hadden 14 heerlijke dagen, kamer was boven verwachting met heerlijke nieuwe bedden, personeel was supervriendelijk, het eten was heel goed, de griekse avond geslaagd, en de plek vlakbij een heerlijk strand is geweldig, topvakantie

Kamertip: vraag altijd zeezicht
Datum van verblijf: mei 2022
Beoordeeld op 31 oktober 2021

Wij zijn eind september voor 2 weken naar Kos op verlof geweest.

We hadden voor hotel Gaia in Style in Tigaki gekozen. Een keuze waarmee we heel tevreden zijn.

Het hotel is een kleinschalig , adults-only hotel. Trendy ingericht.

Rustig gelegen aan de rand van het gezellige Tigaki.

In het restaurant heerst een gemoedelijke sfeer. De drankjes worden aan tafel geserveerd.

Het eten is self-service waarbij het buffet mooi en proper opgesteld staat.

Het personeel is uiterst vriendelijk en gedienstig. Zij houden het restaurant en het buffet netjes en proper.

Vuile borden blijven niet lang op je tafel staan.

Aan het zwembad is het heerlijk vertoeven. Barman Nikos zorgt voor enige animo en zorgt ervoor dat je niets te kort komt. Hij is ook altijd te vinden voor een gezellige babbel en weet je nuttige informatie over Griekenland en Kos te vertellen.

Met enige weemoed denk ik terug aan onze fantastische vakantie in hotel Gaia in Style.

Daarom bedank ik al het personeel om ons een overheerlijke verlof te bezorgen.

Kamertip: all rooms are ok
Datum van verblijf: september 2021
Beoordeeld op 19 oktober 2021

Weer erg genoten van ons verblijf hier. Lekker gegeten, lekkere zwembadbedden, maar meest opvallend is dat de medewerkers zo lief en vriendelijk zijn. Ze doen er alles aan om het je naar je zin te maken en het serviceniveau is dan ook erg hoog. Vooral de obers in het restaurant en de barmannen verdienen een dikke pluim!

Bedden waren voor ons toch iets te hard, al is er wel een topper geplaatst. Ook was het jammer dat mensen zwembadbedjes al vroeg reserveerden en er pas laat gebruik van maakten. Dat was vorige keer beslist niet.

Al met al een prima vakantie en fijne tijd gehad!

Kamertip: Kamers op verdieping vragen die wat verder van de bar liggen. Begane grond heeft geen zeezicht.
Datum van verblijf: oktober 2021
Beoordeeld op 4 oktober 2021 via mobiele applicatie

Een hele fijne vakantie gehad half september. Heerlijk eten en nette schone kamers. Heel prettig personeel, die altijd voor je klaar staan met name Nikos de barman van de poolbar, echt een topper! Wellicht een idee om enkele cocktails toe te voegen aan het all in concept.

Datum van verblijf: september 2021
Beoordeeld op 7 juli 2021

Prima, coronamaatregelen werden keurig in acht genomen, eten was prima met regelmatig heerlijke griekse specialiteiten, bediening zeer vriendelijk er werd alles gedaan om het de gasten naar hun zin te maken

Datum van verblijf: juni 2021