141 US$
Hotels.com141 US$
eDreams148 US$
CheapTickets141 US$
Beoordeeld op 5 augustus 2018 via mobiele applicatie

Super plek, super personeel! De manager spreekt Nederlands en de rest van het personeel is ook geweldig! Super mooie kamer hadden we, kids vonden het ook helemaal super! Echt een aanrader! Gratis fiets, snorkels, reef schoenen, gratis drankjes smiddags en een snack, ontbijt is helemaa geweldig. Kan niets noemen wat niet super is.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 4 augustus 2018 via mobiele applicatie

Wij vonden het hier geweldig! Ontzettend vriendelijke mensen en zeer gastvrij. We werden ontvangen met een welkomstdrankje en vers fruit. De kamer was mooi ingericht en had een zeer ruime badkamer. Ook hadden we een ruim terras met een grote chill bank en bubbelbad. ‘s Morgens kon je ontbijt bestellen dat op je eigen terras werd geserveerd.
Een dag voor vertrek bleek dat onze fast boat niet ging, en bij het regelen van een alternatief is de manager ook heel behulpzaam geweest.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 20 februari 2018 via mobiele applicatie

Ik mis deze plek nog steeds. Prachtige villa’s en zwembaden. Vriendelijk personeel, manager spreekt zelfs een beetje Nederlands. Ontbijt word op je balkon geserveerd en is erg ruim. Bij aankomst welkomstdrankjes en fruithapjes aangeboden. Je kunt gratis fietsen huren om zonsondergang aan andere kant van eiland te bekijken. Aankomstbaai is op 5 minuten lopen. Heerlijk eiland.

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 17 augustus 2017

Wij hebben genoten in dit hotel, van de mooie kamers en zeer zeker van de vriendelijkheid en gastvrijheid van het personeel. Je kunt gratis een fiets lenen wat op het eiland erg makkelijk is. Dit hotel is echt een aanrader. We hebben er ook heerlijke Nasi goreng gegeten.

Enige puntje wat ik kan benoemen is dat ze mahi mahi dewata aanraden als goede fastboat maatschappij. Maar boek absoluut niet bij mahi mahi. Wij hebben een vreselijke overtocht naar Bali gehad en 1,5u op zee stuurloos rondgedobberd. Uiteindelijk zijn we door een boot van Ekajaya opgepikt (moesten op open zee overstappen!).

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 17 juni 2017

Wij zijn hier voor de tweede keer en werden heel gastvrij ontvangen en kregen een gratis massage aangeboden omdat we voor de tweede keer te gast waren. Het hotel heeft er een aantal villa's bij gekregen. Deze villa's hebben meer privacy. Onze villa was ruim met 2 slaapkamers en een grote badkamer, een veranda met zithoek en loungehoek. We hadden een fijn, redelijk groot zwembad met jacuzzi. Het personeel is erg vriendelijk en zullen alles doen om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Er is geen restaurant: het ontbijt wordt op de veranda van je villa geserveerd en is prima in orde. Je kunt kiezen van de kaart.
Het hotel ligt op steenworp afstand van de restaurants, het strand en de haven. Om het eiland te verkennen zijn er gratis fietsen beschikbaar.

Datum van verblijf: juni 2017