Gratis annuleren tot 18/04/21
Expedia.com55 US$
Priceline54 US$
eDreams55 US$
Beoordeeld op 29 juli 2019 via mobiele applicatie

Geweldige plek, aan werkelijk niets ontbreekt het je. Villa was super, restaurant perfect, ligging geweldig, meest vriendelijke medewerkers. Kan niks bedenken wat niet goed is. Kom hier graag nog eens!

Datum van verblijf: juli 2019
Pearl_of_Trawangan, General Manager van Pearl of Trawangan, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 juli 2019

Dear Guest,

Thank you for good comment about your stay and we look forward to welcoming you again

Have a great day

Regards

Vicky

Beoordeeld op 16 juli 2019 via mobiele applicatie

Alles aan dit resort is heerlijk. Goede locatie, heerlijke strandenden, heerlijk restaurant, nette kamers. Ik zou dit zeker weer boeken. Een van de mooiste hotels waar wij zijn geweest op Bali, heerlijk.

Datum van verblijf: juli 2019
Pearl_of_Trawangan, General Manager van Pearl of Trawangan, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 juli 2019

Dear anne.

Thank you for your good feedback and we looking forward to welcoming you again foe next venue holiday season

Have a great day

Warm regards

Vicky Hanoi

Beoordeeld op 1 mei 2019 via mobiele applicatie

Dit hotel kan ik ieder aanraden om heerlijk bij te komen van een lange reis in Bali. Top hotel en vriendelijk personeel! WiFi zou iets beter kunnen maar verwacht niet dat andere hotels betere WiFi heeft. Een aanrader voor een ieder.

Datum van verblijf: mei 2019
Pearl_of_Trawangan, General Manager van Pearl of Trawangan, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 mei 2019

Dear Jan Willem,

Thank you for your comment on trip advisor, we double check straight regarding wifi issue, and we will note as reguler basis for checking, in fact some device not associate with the acces point or internet provider, it could be also have difficult connection or bad weather make bad conection but obviously we will address to department concern.

Overal stay is wonderfull we thank full for it
have a nice day

regards

Vicky hanoi

Beoordeeld op 17 februari 2019 via mobiele applicatie

Een van de beste plekken op de gili’s.

Een rustige, luxe omgeving met genoeg ruimte en privacy.

Het ontbijt is beter dan 95% van wat we ooit hebben meegemaakt. A la carte, vers en erg lekker.

Personeel is vriendelijk, netjes en behulpzaam.

De kamers zijn schoon en luxe.

De locatie is uitstekend, niet in de drukte enkel niet bij een zwemstrand. Alhoewel dit bij nergens is en wij dit ook niet gemist hebben.

Wij komen hier graag nog eens terug.

Datum van verblijf: november 2018
Pearl_of_Trawangan, General Manager van Pearl of Trawangan, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 februari 2019

Dear Arnow,
glad to hear your stay is what you expected, we will keep the maintenance high standard for our mutual guest and looking forward to hearing from you again,

have a nice day
Regards

Vicky

Beoordeeld op 28 december 2018 via mobiele applicatie

Hier net als voorgaande jaren weer heerlijk gegeten, een keer diner, lunch en geslapen. Niet superdruk nu met kerst. Mooie zaak, heerlijk eten en goed geprijsd! Hier slapen was echt fijn, mooie kamer, fijn bed en a la carte ontbijt.

Datum van verblijf: december 2018