“gezellige plek”
Beoordeling van La Moomba

La Moomba
Geclassificeerd als nr. 124 van 177 Restaurants in Gili Trawangan
19 maart 2020 beoordeeld

Gewoon leuke plek om te zonnen, stoelen zijn gratis.
Mooie plek om te snorkelen.
Verder weet ik niet miet vertellen maar van tripadvisor MOET ik mininaal 100 leestekens erin zetten

Datum van bezoek: februari 2020

14 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben heerlijk gelegen bij La Moomba. We huurde hier een snorkelsetje en dit is echt een top plek om zelf te gaan snorkelen. Ondanks de slechte recensies toch besloten hier te gaan eten. Voor een drankje is dit een prima plek, maar het eten was echt slecht. Ik had gewoon een simpele hamburger besteld, maar zelfs dit konden ze goed verpesten.

Datum van bezoek: oktober 2019
19 september 2019 beoordeeld

Voor het eten moet je hier niet zijn, maar om te liggen is het een prima plek. Je hoeft niet te betalen voor de bedjes en je kunt vanaf hier snorkelen met schildpadden. Ga wel aan het begin van de dag als het nog vloed is & zorg dat je schoentjes hebt. Er is zoveel koraal dat het lastig is om het water in te komen.

Datum van bezoek: september 2019
16 augustus 2018 beoordeeld

Dit restaurant, met ligbedjes, ligt prachtig aan zee. Dat is helaas het enige positieve aan La Moomba. Na besteld te hebben, kregen we te horen dat de pizza's op waren, dan maar friet en een quesadilla. Beide waren niet lekker. De friet was rauw en de quesadilla koud. De bediening is slecht en onvriendelijk. Ook werkt de wifi niet.

Datum van bezoek: juni 2018
24 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima lunchplek, we hadden een fajita, burrito en nasi. Allemaal prima. Lekker sapje erbij. Helemaal goed.

Datum van bezoek: juli 2017

Reizigers die La Moomba bekeken, bekeken ook

Gili Trawangan, Gili Islands

In La Moomba geweest? Deel je ervaringen!