56 US$
Priceline64 US$
CheapTickets210 US$
Travelocity210 US$
Beoordeeld op 24 augustus 2016 via mobiele applicatie

Wij vonden dit een super hotel! Toen we op zoek waren naar een hotel omdat het hotel dat wij geboekt hadden onwijs slecht en vies was, was het al half 12 Savonds. Toen we uitlegde dat we op zoek waren naar een kamer voor 1 nacht diezelfde nacht hebben ze ons hartelijk ontvangen. Samen met 1 van de werknemers ben ik de koffers uit het andere hotel (bazag cottage) gaan halen. Toen we weer terug waren kregen we een welkomst drankje en hebben ze ondertussen als in de midden van d'r nacht fruit voor ons staat snijden. Wat een service! Verder waren de kamers onwijs mooi, schoon en netjes! Dit hotel is zeker aan te raden!!

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 14 juli 2016 via mobiele applicatie

Toen we aankwamen werden we gelijk vriendelijk ontvangen en mochten we plaats nemen bij het zwembad met een drankje van het huis en een koud handdoekje. Iedere morgen stonden de medewerkers ons al met een big smile op te wachten voor het ontbijt. Zeker Izi en Daniel namen veel tijd voor ons en gaven uitstekende service. De kamers waren ook altijd netjes opgemaakt en het eten was ook uitstekend. Een heel prettig verblijf gehad en als we de kans hebben gaan we zeker nog eens terug.

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 5 december 2015 via mobiele applicatie

Het welkomstdrankje, de vriendelijke ontvangst, de relaxte muziek en de gehele accommodatie zorgde er direct voor dat we ons goed voelden. Wauw, dit was echt een top verblijf. Ze hadden zelfs een voor verrassing gezorgd om onze honeymoon te vieren. Het ontbijt was lekker. Als lunch hebben wie 2x de Tom Yum soup genomen...en die was heel lekker. Het personeel was enorm behulpzaam en heel vriendelijk. De kamer was ruim, en de wifi was naar gili normen best ok. Thanks to everybody of the staff, you gave us wonderful ending of our honeymoon. Wish you all the best

Datum van verblijf: november 2015
Villa N, General Manager van Villa Nero, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 januari 2016

Dear Philip M

Thank you for your review and we are pleased to learn that you had a wonderful Honeymoon and relaxing stay at our Villa. I hope to see you again soon and would be delighted to be of service to you on your next visit.

with regards,

General manager

Beoordeeld op 19 november 2015

Het hotel is afgelegen van alle drukte maar eens je de poort binnen rijdt, kom je terecht in klein paradijs... amper 10 mooie en moderne slaapkamers met een buitenbadkamer. De inrichting van de kamers is in hout en tot in de puntjes afgewerkt... Er stond zelfs een strandzak met handdoek ter beschikking. Ook het ontbijt is tot in de puntjes verzorgd. En het personeel zorgt voor de finishing touch om het een zeer aangenaam verblijf te maken. Daarnaast hebben ze gratis fietsen ter beschikking zodat je je vlotjes kan verplaatsen op het eiland... Een aanrader voor het eiland 'Gili trawagan'!

Datum van verblijf: november 2015
Villa N, General Manager van Villa Nero, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 november 2015

Dear Pegtjen,

Thank you for writing such a wonderful review and sharing your experiences with the rest of the TripAdvisor community. It was a pleasure to welcome you to Villa Nero Gili T and I'm so pleased that you enjoyed your stay!

We look forward to welcoming you again in the future.

Best regards,

General Manager

Beoordeeld op 19 november 2015

Villa nero is een mooi hotel iets wat buiten de drukke hoofdweg van Gili trawagan, wat het ideaal maakt om te verblijven en rust te kunnen vinden. Een mooi aangelgde tuin met zwembad en restaurant.

De kamers waren net een beetje buiten onze verwachtingen ten opzichte van de buitenkant. Ze waren zeker ruim genoeg, maar er was veel slijtage te zien, barsten in de muur, de douche niet zo proper meer. Als ze een klein beetje meer aandacht besteden aan het reinigen en opknappen van de kamers binnen dan heb je een mooie kamer is alles top.

Ontbijt, hier had je keuze uit 3 soorten en was zeker goed en uitgebreid.

Bediening was heel vriendelijk en behulpzaam. Je kon ook fietsen gratis lenen, ze zijn ook al een beetje afgeleefd en ik had een fiets waar het zadel van los stond en meteen hebben ze deze aan de kant geplaatst voor herstelling.

Verder een prima en top hotel.

Kamertip: Alle kamers zijn het zelfde !

Dear Vos K,

Thank you so much for sharing with us your experience at Villa Nero Gili T.
It is so lovely to read how much you enjoyed your stay with us and we are all humbled by your positive comments.
Thank you for your kind review and we hope to welcome you again soon.

With regards,

General Manager