Gratis annuleren tot 18/04/21
View deal
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Trip.com
24 US$
BESPAAR 18 US$
Expedia.com42 US$
eDreams42 US$
Agoda.com34 US$
Beoordeeld op 2 juli 2019 via mobiele applicatie

Eten besteld daar.
2 pizza's, 3 kwartier later komen ze het brengen.
Meer kaas dan pizza.
Bodem erg hard lijkt wel een koekje.
Personeel niet erg vriendelijk, duurt erg lang voor ze komen.
Tussendoor wel gevraagd hoe het was en dit ook eerlijk aangegeven, wist niet hoe hij moest reageren.

Datum van verblijf: juli 2019
AstonGiliTrawangan, General Manager van Aston Sunset Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 juli 2019

Dear Guest,

I am terribly sorry for the food service issue that you had during your dinner here. I have reorganised the team and train them more in details to have better services that meet the guest expectation. thank you for your understanding that sometime when they facing a hundred guests came and placing orders almost in the same time that created slightly panic on them although they had the experience and coordination.

Beoordeeld op 20 juni 2019 via mobiele applicatie

Niet boeken zonder annuleringsopties!

Wij hadden dit resort geboekt (4 nachten) na veel erover te hebben gelezen en omdat zij meerdere Resorts hebben op bali.
Maar toen wij een dag voor vertrek te horen kregen dat door de slechte weersomstandigheden de speedboten voor 2 dagen niet zouden varen, begon de teleurstelling.
Na contact te hebben gehad met de accomodatie kregen wij te horen dat wij nog met het vliegtuig naar Lombok of met de slowboat konden gaan (7 uur). Beide opties waren voor ons niet redelijk. Omdat dit teveel tijd zou innemen en de slow boat niet als heel erg betrouwbaar te boeken staat.
Resisutie of annuleren was niet mogelijk, iets van coulance was wel op zijn plaats geweest. Er werd wel een statement letter opgestuurd zodat het misschien met de verzekeraar opgelost kan worden.

Het geld van de boottrip hebben wij wel teruggekregen, maar deze was dan ook niet via het hotel maar wel op aanraden van hen geboekt.

Alleen boeken als je kan annuleren of op het eiland een resort zoekt.

Datum van verblijf: juni 2019
AstonGiliTrawangan, General Manager van Aston Sunset Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 juni 2019

Dear Guest,

I am sorry for the situation on the day of bad weather that let you unable to get our resort as scheduled, since the booking was selected for the very low price promotion with Non-refundable condition, therefore we offered you either to move the dates of stay period on during good weather periods or relocated to our sister hotels in Bali. However, our guests got their refund from the travel insurance with our assistance for all requirements or refunded by the travel agencies and they were fine. Thank you for your understanding.

Beoordeeld op 9 mei 2019

Een geweldig hotel, net buiten de drukte van het eiland. Door de gratis fietsen bij het hotel, kan je gemakkelijk rond het eiland fietsen in 20 minuten. Geweldige kamer en een heerlijk zwembad/strand. In de avond kan je een film kijken aan het strand wat erg leuk is! Echt een aanrader!

Datum van verblijf: mei 2019
AstonGiliTrawangan, General Manager van Aston Sunset Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 mei 2019

Dear Kims,

Thank you for recommending us to your friends and families, we are glad to find you enjoyed your stay in our resort. We wish to see you again in the future.

Beoordeeld op 13 maart 2019 via mobiele applicatie

Mooie kamer, vriendelijk personeel, alles is aanwezig.. inclusief gratis fietsverhuur.

Een hoop strandtenten in de buurt.
Jammer van de mishandeling van paarden op het eiland. Vreselijk.. heb niet kunnen genieten.

Datum van verblijf: maart 2019
Emmanuel927, General Manager van Aston Sunset Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 maart 2019

Dear Goede,

Glad to find you enjoyed your holiday in our resort, thanks for sharing your great experience with us. We look forward to welcoming you back to our resort.

Beoordeeld op 29 juni 2018

We hebben echt een heerlijk verblijf gehad. Fijn om aan de rustige kant van t eiland te zitten. Pak een fiets en je bent zó ergens anders!
De zonsondergang vanaf je strandbedje is echt super gaaf! Iedere avond weer een andere ervaring.
Het enige wat tegenviel waren de prijzen van de drankjes en eten, duur vergeleken met andere zaakjes.

Datum van verblijf: juni 2018
Emanuel P, General Manager van Aston Sunset Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 juli 2018

Dear Ramona,

Thank you for taking your time to share your experience of stay with us, we are happy to find you happy with our resort and enjoyed your holiday in Gili Trawangan. We look forward to welcoming you again in the near future.