“Heel vriendelijk, lekkere burgers en gezellig!”
Beoordeling van The Roast House

The Roast House
Geclassificeerd als nr. 23 van 169 Restaurants in Gili Trawangan
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen
28 oktober 2018 beoordeeld

In een zijstraatje van de hoofdstraat vind je dit gezellige restaurantje. Leuke inrichting, super vriendelijk personeel die gezellig een praatje kwamen maken en ons bezoek erg waardeerden (het was heel rustig, we zaten in het laagseizoen).

Ik had een kipburger en mijn man een gewone burger. Allebei erg lekker.
Prijs/kwaliteit is goed, in verhouding betaal je in de hoofdstraat meer voor minder.

Al met al zeker een aanrader om naartoe te gaan!

Datum van bezoek: oktober 2018

1 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier krijg je erg lekkere hamburgers met homemade frietjes
Echt een aanrader voor burger liefhebbers
Groetjes Rob

Datum van bezoek: mei 2018
12 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Aangekomen bij the Roast House kwam de "gastheer" onze bestelling opnemen. Mijn vriendin en ik bestelden allebei een halve haan met patat. De gastheer zei netjes dat de haantjes pas over 20 minuten klaar zouden zijn. Dit vonden wij geen probleem, wetende dat je dan een lekker vers haantje op je bord krijgt . Bij je haantje krijg je een bepaalde jus die het nog lekkerder maakt! We verblijven 6 dagen op Gili Trawangan, en gaan hier zeker nog een keer naar toe! Een echte aanrader.

Datum van bezoek: juli 2017
20 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant ziet er niet zeer netjes uit, vooral het plafond vraagt nog wat onderhoud. Maar het eten mocht er niet minder om smaken. Heerlijk gegeten. De tonijn salade was super lekker met een flink stuk tonijn steak!

Datum van bezoek: augustus 2016
Bedank D. T
15 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We voelden ons niet echt welkom. Er gingen ook mensen weg, maar daar werd verder ook niet naar omgekeken.
Bediening was matig. De hamburgers waren redelijk, maar erg gekruid. Erg zout eten!

Datum van bezoek: augustus 2016

Reizigers die The Roast House bekeken, bekeken ook

Gili Trawangan, Gili Islands

In The Roast House geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.