35 US$
Hotels.com35 US$
Priceline35 US$
eDreams32 US$
Beoordeeld op 27 november 2018 via mobiele applicatie

Op TripAdvisor voor een goed verblijf gezocht en uiteindelijk Wilson’s Retreat geboekt , een prima plek om tot rust te komen super vriendelijk personeel de kamers zijn mooi ingericht en schoon , goed ontbijt.

Perfecte locatie ,naar het centrum is een stukje lopen +/-20 minuten

Je kan de schade van de aardbeving op het eiland nog goed zien , maar je merkt dat de mensen blij zijn dat je komt erg gastvrij.

Een fiets bij Wilsons gehuurd en het eiland rondgefietst is goed te doen

Een aanrader !!

Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 19 november 2018

Mooie ruime kamers , vriendelijk personeel, maar duidelijk was er geen management aanwezig tijdens ons verblijf, ontbijt duurde 15 minuten voor een omelet en een scrambled eggs !!!
Terwijl we de enige gasten aan het ontbijt waren....
Eenmaal aan het strand gegeten, was niet smaakvol helaas.
Fietsverhuur was top geregeld en kwam ten goede aan de locale bevolking.

Kamertip: Muri villa,s zijn aanbevelenswaardig
Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 27 juli 2018 via mobiele applicatie

Gisteren heerlijk gegeten met 3 gezinnen op het strand bij Wilsons. Snel tafel geregeld, Bintang aan tafel gebracht en kleine snacks besteld. Top Tuna tartare als starter en nasi goreng daarna. Echt een aanrader!

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 14 juni 2018 via mobiele applicatie

Geweldige tijd bij Wilson’s gehad. Zit op het mooiste stukje van Gili Trawangan. Heel mooi strand en je kunt er geweldig snorkelen. De huisjes zijn heel mooi ingericht en we hebben er heerlijk geslapen. Het eten was ook heel lekker en je zit heel idyllisch met je voeten in het zand te genieten. Het personeel was super vriendelijk en relax zonder opdringerig over te komen.

Datum van verblijf: juni 2018
Lalu K, General Manager van Wilson's Retreat, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 juni 2018

Dear Jaap H

Thank you so much for leaving and giving the best score for us here at Trip Advisor, this is very important for us, and we are so happy to know that you enjoyed your stay with us. Please feel free to write us if you have something to discuss. Can't wait to greet you back on your next trip to Wilson's Retreat.

Thank you
and have a nice day

Regards
Kus

Beoordeeld op 19 juni 2017 via mobiele applicatie

Oase van rust op het soms drukke Gili-T. De ontvangst was hartelijk en de check-in ging soepel op een iPad. Personeel is Indonesisch vriendelijk maar niet zo overdreven als elders. Kamer is heel schoon en handdoeken ruiken fris, ook de buiten douche is erg goed! Het ontbijt is verzorgt en ruime keuze, vooral de (westerse) koffie is genieten. Lunch en avond eten is er heerlijk, echt complimenten aan de keuken! Snorkelen kan je direct doen vanaf het strand, 50 meter de zee in, voor de deur (iets naar rechts is nog mooier). Schildpadden gezien op de noord oost punt (10 min lopen). Al met al genoten en verre weg het fijnste hotel van onze reis, voor mensen met een iets hoger budget zou ik dit hotel altijd en oprecht aanraden! Ontzettend bedankt voor een fijn verblijf van 4 nachten!

Datum van verblijf: juni 2017