67 US$
85 US$
Gratis annuleren tot 14/04/21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Trip.com
Hotels.com67 US$
Priceline85 US$
eDreams85 US$
Beoordeeld op 2 november 2018 via mobiele applicatie

Fantastisch mooie locatie in het rustigere gedeelte van Gili! Heb echt mega genoten hier. Heb even getwijfeld ivm de aardbeving, maar het is momenteel echt rustig en je ziet er bijna niets meer van op het eiland. Iedereen heeft keihard gewerkt om alles netjes te maken en weer klaar voor het toerisme. Dat is echt zichtbaar. Het is nu nog mega rustig overal. Dat vond ik even heerlijk maar v de locals is dat uiteraard niet fijn! Zij hebben de inkomsten nu hard nodig na de klap en de schrik zit er uiteraard nog goed in. Zij kunnen er goed over praten en zijn erg professioneel! Echt wonderbaarlijk!!!! In dit hotel is weinig schade geweest Ivm houten bungalows.

Ik zat eerst in een ander hotel vlakbij, maar daar was zoveel lawaai en harde muziek dus per toeval hier terecht gekomen voor de laatste dagen van mijn reis. En wat een treffer! Echt heel fijne en grote bungalows met buitenruimte voor sanitair , prachtig. Het eten is echt subliem, ruime keuze, ook voor de gezonde eter onder ons is er volop keuze: granola bowls, quinoa ontbijt en zelf chia pudding etc staan op de kaart. Heerlijke verse fruit juices, alles riant! Ook verse vis bbq op het strand , te lekker! Kortom, heerlijk verblijf gehad. Aanrader!!!!

Datum van verblijf: oktober 2018
Reistype: Reisde alleen
didik h, General Manager van Desa Dunia Beda Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 november 2018

Warmest Greeting from Desa Dunia Beda Beach Resort.

I wish that you would visit us again in the near future and we would be always pleased to welcome you back at Desa Dunia Beda Beach Resort.

Warmest Regards,
Desa Dunia Beda Team.

Beoordeeld op 1 november 2018 via mobiele applicatie

We hebben even getwijfeld om vanuit Bali naar Gili T te gaan maar absoluut geen spijt. Eiland herstelt zich goed na de aanbeveling en eerlijk gezegd hebben we van de nasleept op de lokatie niets gemerkt. Onze ontvangst was erg gastvrij. Prima prijs overeengekomen. Het is stil maar op een prettige manier. De grote villa is top. Mooi van binnen met twee airco’s en buiten badkamer met vers water (niet zout). Het eten is echt heel goed. Alles goed op smaak, dik in orde. Mocht je twijfelen, gewoon doen! Aanrader de beef salade en de beef tenderloin. Vis van de bbq is heerlijk.

Datum van verblijf: november 2018

Warmest Greeting from Desa Dunia Beda Beach Resort.

Thank you for staying with us and thank you for taking time to review your experience during you stayed in our resort. I am very happy to hear that our rooms,service,the staff,foods ,etc meet your expectation. Thank you again 

Warmest Regards,
Desa Dunia Beda Team.

Beoordeeld op 4 augustus 2018 via mobiele applicatie

Leuk gegeten aan het strand! Goede kaart en verse vis die je kunt zien en laten wegen. 2 kreeften voor 635 gram voor 1000idr per 100 gram. Prima! Ook squid goed, garnalen curry en pasta’s. Lekker cool biertje erbij; genieten!

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 30 oktober 2016

Gili Trawangan staat bekend als 'het feesteiland'. Wij waren hier op huwelijksreis en wilden vooral genieten van de rust van een mooi eiland na onze tocht doorheen Bali. Dit is perfect gelukt dankzij Desa Dunia Beda. Dit is een van de weinige hotels op Gili Trawangan waar er rust is. Waar er geen muziek op staat, geen feestjes op het strand. Maar oude "koloniale" hutjes, 's ochtends ontbijt op het strand met een ontbijtmenu ( de bananenpannenkoeken met vers fruitsap en chocolademelk zijn een aanrader!) vervolgens snorkelen (er is materiaal ter beschikking, maar als je eigen materiaal hebt zou ik dit wel meenemen). Wij waren hier 6 nachten en hebben zelfs vaak 's middags en 's avonds ook op het strand van het hotel gegeten. Het eten was er lekker, het uitzicht heerlijk.
Net voor het hotel begint het koraal. Dit heeft als voordeel dat je niet zoals andere toeristen met een bootje een beetje verder voor de kust wordt afgezet om naar het prachtige koraal te gaan kijken, maar gewoon rechtstreeks aan een van de mooiste stukjes koraal zit; Het nadeel is dat bij laag water, je de eerste 30m over dood koraal moet wandelen (pijn aan de voeten). Bij hoog water is dit geen probleem, kun je zo de zee in. (Maar als je idee is wit strand, dan kies je beter een ander eiland of de drukkere feestkant, hier is er koraal op het strand). De douches hebben hier trouwens zoet water. Het zwembad is wel zoutwater.
Voor ons was dit hotel echt heerlijk om uit te rusten. Vriendelijke bediening, geen massa toerisme. Mooie omgeving om te snorkelen. Een echte aanrader!

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 28 juni 2016 via mobiele applicatie

Voor Nederlandse begrippen is het eiland klein. Voordeel is dat het langwerpige eiland een rustige sunset en een 'party' sunrise kant heeft. Maar dat alles op 10 minuten fietsen van elkaar. Voordeel van een hotel aan de rustige kant is; meer grond dus kamer/hutjes verdeeld over een groot perceel. En de sunset. Met ligbedden bij zee incl restaurant en bar. Heerlijk zwembad. Fietsen beschikbaar. Top!

Datum van verblijf: juni 2016