28 US$
Priceline24 US$
Agoda.com49 US$
CheapTickets28 US$
Beoordeeld op 25 september 2017 via mobiele applicatie

Mijn man en ik verblijven in La Cocoteraie, maar zijn de vorige twee avonden elders gaan eten. Hadden we dat maar niet gedaan! Het eten bij La Cocoteraie is heerlijk, alles vers bereid en met erg veel smaak. De samosa's, vegetarische loempia's, mie goreng en chicken wrap zijn allen heel goed. Bovendien is het personeel heel vriendelijk en kundig.
Ik zou eenieder aanraden hier te gaan eten ook als je in een andere accommodatie verblijft!

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 29 mei 2017 via mobiele applicatie

Mijn vriendin en ik hebben 5 dagen op deze accommodatie verbleven. Wat ons opvliel was de kalmte en de rust die hier te vinden is. Er hangt een hele relaxte sfeer. Bij binnenkomst werden we verwelkomt door Ecco. Ecco is een heel aardige medewerker. Hij legde ons met een plattengrond uit hoe het eiland in elkaar zat en gaf ons enkele tips. We kregen ook een lekker welkomstdrankje.

Onze tent zag er netjes uit. Het bed was prima. De badkamer was goed. Prima douche ook.

Het eten is ook erg goed. Ruime keuze.

Het personeel is echt heel erg aardig. Ze zetten met alle liefde een stapje extra voor je. Ecco en Budy spreken erg goed Engels. Ze maken graag een praatje met je als sat wilt.

Kortom als je besluit naar Gili T te gaan, is dit een aanrader.

Groet,

Erik

Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 31 maart 2017 via mobiele applicatie

Heerlijk dat deze tenten aan de rustige kant van het eiland staan. We hebben met de fietsen het hele eiland kunnen verkennen. Heel vriendelijk personeel die echt tijd voor je nemen om alles uit te leggen en tips te geven. Aanrader om lekker tot rust te komen en toch vlakbij alle hoogtepunten van het eiland.

Datum van verblijf: maart 2017
Beoordeeld op 14 juni 2016 via mobiele applicatie

Een heel leuk en kleinschalig resort aan de rustige kant van het eiland. Leuk onthaal gehad met een lekker welkomstdrankje en een handige plattegrond inclusief informatie over het eiland. De tenten zagen er goed uit en ondanks dat het een grote tent is en het er dus warm kan worden werkt de airco heel goed. De badkamer is lekker ruim en netjes, inclusief watertank met drinkwater. Daarnaast krijg je 2 gratis fietsen te leen per tent met lampjes en hangslot, ook erg handig. Nog een extraatje is per persoon een snorkelset en strand handdoeken. Het ontbijt was erg goed ook met onbeperkt brood en koffie/thee. Het personeel is erg aardig en behulpzaam. Grote complimenten voor dit unieke resort bestaande uit 10 grote tenten! Vooral alle extra's waren erg fijn!

Datum van verblijf: juni 2016
Beoordeeld op 28 mei 2016

Hele mooie en bijzondere plek. Personeel is super vriendelijk en behulpzaam.
het strand licht op 1 a 2 min fietsen. ik raad iedereen aan om hier te overnachten als je op Gili T verblijft. BTW de ijsthee is de BOM.

Datum van verblijf: mei 2016