Leg de laagste prijs van deze websites vast
Hotels.com58 US$
eDreams66 US$
Booking.com66 US$
Priceline66 US$
Agoda.com66 US$
Trip.com61 US$
Beoordeeld op 28 oktober 2019 via mobiele applicatie

Het verblijf hier was heerlijk. Goed geslapen, lekker gezwommen, lekker ontbijt, perfecte locatie ivm het strand, heerlijke rustige omgeving (net buiten het drukke uitgaansgebied) en er werken geweldige en behulpzame mensen (Thank you Juni, Osman and Hadi)! We hebben het daar de eerste keer zo naar ons zin gehad, dat we na ons verblijf op gili air, nog een keer terug zijn gekomen voor een extra nacht!

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 15 september 2019 via mobiele applicatie

Wij verbleven 5 nachten in Marygio Resort op Gili Trewangan. Heerlijk resort - groot woord voor de 8 kamers, zwembad met ontbijt faciliteiten, maar dus wel heerlijk rustig. Het ligt net iets van het
strand, maar op het 8 vierkante kilometer grote eiland is alles simpel met de fiets bereikbaar. Fiets huren is dus de tip. Mooie kamers, fijne bedden, heerlijke douche. Het ontbijt is heerlijk en uitgebreid. Maar wat het verblijf bij Marygio helemaal leuk maakt is het super vriendelijke personeel. Behulpzaam en altijd in voor een praatje waarin je tips krijgt of hulp aangeboden. Zonder dat het opdringerig was.

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 29 september 2017 via mobiele applicatie

We waren op reis in Bali en gingen 4 nachten naar Gili T. Dit was het fijnste hotel tot nu toe! Toen we aankwamen kregen we gelijk een welkom gevoel. Het hotel is van een Italiaanse familie. Heel persoonlijk betrokken, de eigenaar komt steeds een handje geven als hij je ziet en vragen of alles naar wens is! Geweldig!
Het hotel is gelegen aan de drukkere kant van het eiland maar daar merk je weinig van. Enige wat je veel hoort is het gebed van de moskee vlakbij (ook om 6 uur 's ochtends) eerste nacht werden we er wakker van maar de andere nachten niet.
Ontbijt is echt top! Genoeg keus echt heerlijk gegeten. Kamer is van alle gemakken voorzien! Leuke aan een klein hotel is dat ze allemaal dingen extra doen. Elke avond turn down service wat een persoonlijke touch geeft! De avond voor vertrek kregen we een herinnering dat we de volgende dag moesten uit checken. We hadden veel bagage bij ons en wilde niet met paard en wagen naar de haven werd er gelijk aangeboden om 1 koffertje op de fiets te brengen door het personeel. Zo attent nog nooit mee gemaakt. Werk zelf al jaren in de hotellerie en weet dat je het niet iedereen naar hun zin kan maken maar dit is echte guest service! Streven naar het beste daar hou ik van. Heel erg bedankt voor dit super fijne verblijf Marygio! Jullie zijn geweldig!

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 16 augustus 2016 via mobiele applicatie

Dit hotel lag op een fijne locatie wat betreft de drukte van de strip. We hebben heerlijk aan het mooie rustige zwembad gelegen in de prachtige tuin. De eigenaren en het personeel zijn super aardig en behulpzaam. Iedere dag krijg je een schone sarong om mee te nemen naar het strand en ook krijg je iedere dag schone handdoeken voor aan het zwembad. Het ontbijt is ook echt heerlijk!
Waarom dan toch een gemiddelde score? We vonden de prijs - kwaliteit verhouding een beetje scheef. Het was een heel dure accommodatie vergeleken met wat je kreeg. Wij vonden de kamer weinig sfeervol vanwege het meubilair en de verlichting en er kwam echt een pisstraaltje uit de douche. Daarnaast werden we iedere ochtend rond 5 uur bruut gewekt door 2 moskeeën (de een van een afstandje en de ander leek om de hoek). Daar kunnen ze uiteraard niets aan doen.. Maar dit heeft er voor gezorgd dat wij niet optimaal hebben kunnen genieten van ons verblijf daar.

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 12 maart 2016 via mobiele applicatie

Ik verblijf hier een weekendje en ga morgen helaas weer weg. Het is hier heerlijk dicht bij alles en toch rustig de werknemers zijn vriendelijk en helpen je met alles ! In de avond ruimen ze alles nog even op en doen ze je nacht lampje aan. Ik kan dit hotel aan iedereen aanraden de eigenaresse is super vriendelijk en niks is te veel gevraagd. En als klap op de vuurpijl en ontbijt is werkelijk geweldig!! Alles is vers ik kom hier zeker nog een keer terug !

Datum van verblijf: maart 2016